رئیس سازمان امداد و نجات:

استان فارس در صدر ماموریت‌های اطفای حریق جنگل‌ها/ انجام ۷۵ ماموریت امدادی مرتبط با حریق جنگل‌ها

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۸:۴۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۵۴۶۷
استان فارس در صدر ماموریت‌های اطفای حریق جنگل‌ها/ انجام ۷۵ ماموریت امدادی مرتبط با حریق جنگل‌ها
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام 75 ماموریت هلال احمر مرتبط با حوادث حریق جنگل ها از ابتدای امسال در کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم ماموریت های سازمان امداد و نجات از ابتدای سال جاری تا اواسط خردادماه گفت: با گذشت نزدیک به 80 روز از ابتدای سال جاری، 6 هزار و 77 ماموریت امداد و نجات انجام و به 16 هزار و 714 نفر از افراد آسیب دیده ناشی از حوادث مختلف امدادرسانی شد.

امدادرسانی به 55 نفر گرفتار در حریق جنگل ها

او افزود: در این بازه زمانی پوشش امدادی حریق جنگل و مرتع در 18 استان کشور صورت گرفت. طی 80 روز گذشته از سال 1400 توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر 75 مورد ماموریت امداد و نجات در حوادث مرتبط با حریق جنگل و مرتع در این استان ها به انجام رسید که منجر به امدادرسانی به 55 نفر شد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در این حوادث 6 مصدوم به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و خدمات سرپایی به 5 نفر از مصدومین این حوادث نیز ارائه شد.

33 درصد از ماموریت های اطفای حریق در استان فارس

ولی پور در پایان گفت: بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث محیط های جنگلی در استان فارس با 25 مورد بود که 33 درصد از کل ماموریت های  حریق جنگل و مرتع را به خود اختصاص داد. پس از این استان، کهگیلویه و بویراحمد با 8 مورد و اختصاص 11 درصد از کل ماموریت های  حریق جنگل و مرتع به خود در جایگاه دوم ایستاد و استان بوشهر نیز با 7 ماموریت امدادی مرتبط با حریق جنگل و اختصاص 9 درصد از کل ماموریت های  حریق جنگل و مرتع به خود در این فهرست در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز