تولد نوزادی بدون چشم! + عکس

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۱
تولد نوزادی بدون چشم! + عکس
زمان بدنیا آمدن نوزاد پدر و مادر او حرف باورنکردنی را زبان دکتر شنیدند ! نوزاد شما چشم ندارد .

به گزارش برنا؛ پدر و مادر زمانی که دکتر به آنها گفت کودکشان بدون چشم به دنیا آمده است شوکه شدند ، نیکول مارتیز و همسرش کلینی در حال تنظیم زندگی کم نظیر جکسون کوچک هستند.کودک بدون چشم به دنیا آمد پدر مادر تصمیم گرفتند حقیقت را بپذیرند و برای بزرگ کردن فرزند نابینای خود آماده شوند.

نیکول مارتینز و نامزدش هنگامی که پس از 32 سنوگرافی متوجه شدند پسرشان اسکوت چشم چپ را ندارد دلشکسته شدند ، اما زمانی که دنیا آمد دکتر متوجه شد که بچه کاملا نابیناست و چشم راست او هم توان دیدن ندارد. به علاوه ی این نواقص نواقص جکسون کوچک با قلبی بزرگ تر از حد معمول به دنیا آمد و در 9 آوریل فورا به مراقبت های ویژه منتقل شد آنوفتالمی بیماری ای که در آن چشم پوشیده است و میکرو فتالمی بیماری ای که در آن چشم کوچک تر از حد معمول است می‌تواند ناشی از جهش های ژنتیکی و کروموزوم های غیر طبیعی باشد.

مشکل قلب جکسون خود به خود حل شد.پزشکان بیمارستان پریوبیوتیک آلبوکرکی امیدوارند با انجام آزمایشات مشخص شود که چرا چشم کودک در رحم رشد نکرده است.وقتی بزرگ شود شاید با چشم مصنوعی مشکل رفع شود اما در حال حاضر پزشکان آلبرکامو معتقدند به مراقبت ویژه نیاز دارد.

مادر تمام وقتش نیکول 25 ساله میگوید در طی اسکن ها متوجه شده بودم که جکسون مشکلی دارد دکتر راجع به چشم جکسون با من صحبت کرد اما من متوجه نشدم در آخر از دکتر پرسیدم یعنی چه و دکترگفت که چشم چپ جکسون نابیناست.خیلی خیلی موضوع ناراحت کننده ای بود و برایم سخت بود که بعد از فهمیدن بتوانم خوشحال باشم ، من تنها بودم و نمیدانستم چجوری این خبر را به همسرم بدهم و اورا مطلع کنم.

مدیر رستوران پدر 34 ساله جکسون میگویئ:جکسون در بخش سی به دنیا آمد.هنگامی که اورا بلند کردند و مشغول تمیز کردنش بودند من متوجه مشکلی در چشمان پرستاران شدم ما برای نابینا بودن چشم راستش آماده بودیم ، پرستار متوجه شد که چشم راست او هم نابیناست و او حتی یک چشم هم ندارد.این برایم عذاب آور بود که به نیکول اطلاع دهم.

او اضافه می کند:تمام امید ما به این بود که او هنوز یک چشم سالم دارد و قادر است بخواند و میتواند دنیا را ببیند.بنابراین یک حقیقت متفاوت مقابل ما بود و باید آن را میپذیرفتیم. حالا زوج جون خودشان را برای بزرگ کردن فرزند نابینایشان آماده میکنند و هفته ی پیش اورا به برادر های بزرگش مایکل 12 ساله و مایسون 14 ماهه معرفی کردند.

نظر شما