این دختر زیبا با جراحی پلاستیک خود را شبیه موجودات فضایی کرد!+عکس

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۵:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۷
این دختر زیبا با جراحی پلاستیک خود را شبیه موجودات فضایی کرد!+عکس
دختر جوان چینی که به دلیل زیبایی چهره اش فالوورهای زیادی داشت بعد از جراحی پلاستیک و دغدغه ی باربی شدن زیبایی خود را از دست داد.

به گزارش برنا؛ هرکدام از افرادی که برای جراحی زیبایی هزینه ای پرداخت می کنند امیدوارند تا چهره شان زیباتر از قبل شود و به عقیده ی خود ایراداتی که داشته اند برطرف شود اما گاهی این اتفاق نمی افتد و برای برخی نتیجه برعکس می شود مثل دختر جوان چینی که با نظرات فالورهایش متوجه این مسئله شد.

"کامی چونگ" 22 ساله که در کوالالامپور مالزی زندگی می کند درگیر دغدغه ای به نام زیبایی در حد باربی شده بود برای همین زیر تیغ جراحی رفت.

او که به دلیل چهره زیبایش فالوورهای زیادی داشت مدتی قبل یکباره از فضای مجازی ناپدید شد و دیگر خبری از او نبود تا ماه گذشته که با چهره ای جدید دوباره صفحه ی خود را راه اندازی کرد ، دختر جوان چینی که چشمان ، رنگ پوست ، بینی و چانه ی خود را با جراحی پلاستیک تغییر داده بود انتظار داشت فالوور ها و دوستانش از این تغییر استقبال کنند اما اینطور نبود و نظرات منفی نظر او را نسبت به چهره جدیدش تغییر داد.

دختر جوان چینی در مورد چهره جدیدش می گوید :به من می گویند که شبیه موجودات فضایی شده ام و هیچ زیبایی در چهره ام وجود ندارد اما من با قیافه ی جدیدم احساس خوشحالی بیشتری می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز