تشریح وضعیت پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۵۰ درصد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۵۹۷۴
تشریح وضعیت پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۵۰ درصد
رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری گفت: برای پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۵۰ درصد با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه و پاسخ آن دریافت شد.

به گزارش برنا؛ ناصر سلیمان‌زاده، رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری با بیان اینکه در ارتباط با مصاحبه مورخ 27 اردیبهشت 1400 نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در ارتباط با پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۵۰درصد، مکاتبه شده است، افزود: درخصوص موضوع فوق العاده ویژه و أخذ مجوز اعتبار مربوط، طی نامه شماره 39624 مورخ ۹خرداد ۱۴۰۰با سازمان مذکور مکاتبه شده است که در پاسخ طی نامه شماره 128183 مورخ ۲۴خرداد ۱۴۰۰اعلام داشته اند: «در ارتباط مجازی مورخ 28 اردیبهشت 1400 برخی از فرهنگیان گلایه کرده اند، فوق العاده ویژه ناقص اجرا شده است. بنابراین تأکید شد؛ باید به طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شود است. درضمن در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای سال 1400 در قالب اجرای نظام رتبه بندی معلمان تأمین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱فروردین ۱۴۰۰قابل پرداخت است.»

سلیمان زاده تصریح کرد: پیگیری موضوع افزایش فوق العاده ویژه 50 درصدی فرهنگیان، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و به محض حصول نتیجه مطلوب، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

نامه وزارت آموزش و پرورش به سازمان امور اداری و استخدامی و پاسخ نامه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه را از اینجا دریافت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز