آغاز همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با شهرداری تهران؛

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم پایتخت جدی تر می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۶۱۴۴
مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم پایتخت جدی تر می‌شود
مدیرکل حریم شهرداری تهران از امضاء تفاهم نامه فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اداره کل حریم شهرداری تهران برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم شهر تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلسه مشترک مدیرکل حریم شهرداری تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس امور اراضی استان تهران با موضوع بررسی راهکارهای مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهر تهران، به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

علیرضا صادقی مدیرکل حریم شهرداری تهران در این جلسه با بیان اینکه شهر تهران دارای 1320 کیلومتر مربع حریم است،گفت: حریم شهر  تهران به عنوان "ریه های تنفسی" پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است و همواره حفظ و صیانت از آن در برابر ساخت و ساز های غیرمجاز مورد توجه شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری بوده است.

او ادامه داد: از آنجاییکه حریم تهران در 11 منطقه شهرداری تهران قرار دارد، ما به عنوان یکی از نهادهای متولی درصدد هستیم تا از طریق نگهداشت و حفظ حریم به بهبود کیفیت زندگی، حفاظت از محیط زیست، ایجاد ظرفیت های گردشگری شامل تفرجگاه های طبیعی و تاریخی، کاهش آلودگی هوا و نیز پیشگیری از توسعه افسارگسیخته شهر تهران گام برداریم.

صادقی در ادامه، آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری برای حفاظت و صیانت از حریم شهر تهران، با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اعلام کرد.

در پایان این نشست، قرار شد، تفاهم نامه ای مشترک فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اداره کل حریم شهرداری تهران به منظور همکاری جهت مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده حریم شهر تهران منعقد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز