تصادف و رویارویی پراید متخلف با اتوبوس

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۷:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۶۹۶۴
تصادف و رویارویی  پراید متخلف  با اتوبوس
سرهنگ اسماعیل احسان پور از تصادف و رویارویی پراید متخلفی که به صورت خلاف جهت در مسیر خط ویژه در حال متورای شدن بود با یکدستگاه اتوبوس بی آر تی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد .

به گزارش برنا؛ اسماعیل احسان پور " عنوان کرد: در ساعت 19:28 شب گذشته وقوع یکفقره تصادف بین سواری پراید  با اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی  (ع) به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که  راننده سواری پراید که در مسیر خط ویژه اتوبس به صورت غیر مجاز در حال حرکت بوده به محض اینکه تیم گشتی منطقه 25 را مشاهده می نماید تغیر مسیر داده و به صورت خلاف  جهت هما مسیر را روبه جنوب بر میگردد .

او تاکید کرد: در همین حین راننده یکدستگاه اتوبوس بی آرتی که در مسیر صحیح  خود در حال تردد بوده مشاهد می نماید که این پراید با سرعت سرسام آوری و از روبرو و بصورت خلاف جهت هر لحظه به وی نزدیک و نزدیک تر می شود.

سرهنگ احسان پور گفت : راننده با تجربه این اتوبوس در موقعیت سختی قرار داشته و چنانچه کوچکترین اقدام و حرکتی می کرد قطعا جان مسافرین  بخطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت پس وی تمام حواس و تجربه خود را بکار می گیرد و در یک اقدام موثر  و لحظه ای سواری پراید را رد کرده و و آنرا در پلوی اتوبوس آرام جای می دهد تا راننده پراید ناخودآگاه نتواند اتوبوس را رد کرده و متواری گردد .

 با اقدام به موقع راننده اتوبوس در متوقف کردن این پراید تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیدند و ضمن اعمال قانون راننده پراید مسافرین متعجب را  راهی ادامه مسیر خود کردند .

او افزود: در این رویارویی اتوبوس بی آرتی از قسمت سمت چپ و سواری پراید نیز از قسمت راست دچار خسارت می گردند .

احسان پور از رانندگان خواست ضمن رعایت  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه داخل خطوط ویژه نگردند چرا که با ورود به این مسیرها ضمن برهم زدن نظم عبور  و مرور  و تداخل در جریان حرکت این مسیر و اعمال قانون ، باعث ترافیک و و اختلال مسیر خطوط ویژه می گردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز