کنکور ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵۷
کنکور ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار می‌شود
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کنکور ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۰ گفت: ‌بحثی درباره تعویق کنکور مطرح نیست و سازمان سنجش آموزش کشور در حال فراهم کردن مقدمات این آزمون بزرگ است.

او افزود: مجموعه سازمان سنجش آموزش کشور سال گذشته تجربه خوبی را در برگزار آزمون سراسری کسب کرده است که امسال نیز از آن تجربه‌ها استفاده خواهد کرد تا بتواند آزمون را به بهترین شکل برگزار کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: سال گذشته به دلیل بروز بیماری کرونا کمیته بهداشت در سازمان سنجش آموزش کشور ایجاد شد. در این کمیته برای همه مراحل آزمون از لحظه ورود داوطلبان به حوزه‌های آزمون تا زمان جاگیری در صندلی‌ها و خروج از حوزه‌ها برنامه‌ریزی شد. این برنامه‌ریزی‌ها مشکلات را به حداقل رساند و باعث شد که سازمان سنجش آموزش کشور بتواند کارنامه خوبی را در این زمینه ارائه دهد.

او بیان کرد: بر این اساس کارت ورد به جلسه آزمون سراسری در روز یکشنبه ۶ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و کنکور در موعد مقرر ۹ تا ۱۲ تیرماه براساس زمانبندی اعلام شده در ۵ گروه آزمایشی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز