سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

آتش سوزی در بازار تهران/ عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد+ عکس

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۷۶۷۷
آتش سوزی در بازار تهران/ عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد+ عکس
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک انبار کالا واقع محدوده بازار تهران، خیابان مصطفی خمینی، بالاتر از چهارراه سیروس خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 12:13 یک مورد حادثه آتش سوزی در یک انبار کالا واقع محدوده بازار تهران، خیابان مصطفی خمینی، بالاتر از چهارراه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله5 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد:دود بسیار غلیظ حاصل از این آتش سوزی به آسمان متساعد می شد که آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده می کنند در یک انباری مسقف داری سقف شیروانی قدیمی به وسعت 500،600 متر که مملو از اجناس مختلف اعم از پارچه، ظروف پلاستیکی،فرش و کالاهای این چنینی در حجم زیاد نگه داری می شد کاملا شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: آتش به سقف شیروانی هم سرایت کرده بود و با توجه به اینکه در مجاورت این مکان انبار های متعددی وجود داشت خطر سرایت حریق به اطراف هم وجود داشت.آتش نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و مشغول اطفا حریق هستند که تا به این لحظه اطلاع دقیقی از موارد مصدومیت احتمالی این حادثه در دسترس نیست.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می  شود...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز