با حضور عوامل راهور ترافیک ناشی از حریق در خیابان جمهور کنترل شد؛

ایجاد محدودیت ترافیکی در پی آتش سوزی انبار حوالی بازار تهران

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۷۷۳۵
ایجاد محدودیت ترافیکی در پی آتش سوزی انبار حوالی بازار تهران
سرهنگ علی همه خانی از وقوع یک فقره آتش سوزی انباری در خیابان مصطفی خمینی ، بعد از چهارراه سیروس جنب سرای ابریشم خبر داد و از کنترل ترافیک توسط پلیس راهور در محدوده آن خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 12:20 ظهر امروز وقوع حریق انباری در محدوده خیابان  مصطفی خمینی ، بعد از چهارراه سیروس جنب سرای ابریشم  به عوامل منطقه 12  پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

این مقام انتظامی  گفت : بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از  کارکنان منطقه 12 پلیس راهور  فاتب  در موقعیت حادثه  حاضر گردیدند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور  و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر این حادثه و  ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصل شده بود  انجام دادند .

او در خصوص محدودیت های ایجاد شده گفت : با توجه به گستردگی آتش سوزی  و زمان بردن اطفاء حریق ، محدودیت هایی در مقاطع خیابان جمهوری ، مصطفی خمینی ، سرچشمه اعمال گردیده است که این محدودیت ها از چهارراه استامبول به سمت جنوب ، مصطفی خمینی از مسیر شمال به جنوب از سرچشمه و چهارراه فخر آباد به صورت مقطعی در حال اجرا می باشند  .

سرهنگ همه خانی  ادامه داد : عوامل آتش نشانی آتش به موقع در محل حاضر هستند  و  مشغول  اطفاء  حریق گردیده و افرادی که حوالی انبار  بودند را از موقعیت خارج کردند .

او از شهروندان و رانندگانی که در این محدوده در حال تردد هستند  خواست با دیدن این حریق  و آتش سوزی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز