شیر وحشی مرد جوان را تیکه پاره کرد+ عکس

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۷۷۷۷
شیر وحشی مرد جوان را تیکه پاره کرد+ عکس
مرد جوان دست خود را به داخل قفس شیر نر وحشی برد ولی عاقبتی دردناک برایش رقم خورد.

به گزارش برنا؛ شاید با کمی فکر کردن، به این نتیجه برسید که حیوانات همیشه می توانند آسیب رسان باشند و به دنبال آن هستند تا بتوانند به ما انسان ها آسیب برسانند. اما با داشتن دیدی کمی عمیق تر می توان به یک نتیجه کلی و ساده ای رسید که این ما هستیم که با نزدیک شدن به منطقه زندگی و آزار و اذیت آنها باعث خشمگین شدن و عصبانیت شان می شویم. بنابراین علت اصلی حمله حیوانات به انسان ها، در وهله اول خودمان هستیم و در این هیچ گونه انکاری وجود ندارد.

اما برخی هستند که باز حیوانات را عامل اصلی اتفاقات کشنده می دانند و از این رو نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند برای رسیدن به منافع خود به حیوانات مختلفی آسیب برسانند.

برای مثال اخیرا ویدیویی دردناک در صفحات مجازی منتشر شد که در آن یک شیر نر به فردی که قصد آزار و اذیت وی را داشته، حمله می کند که با بازدید فراوان و واکنش های متعددی از جانب کاربران این صفحات روبرو گشت.

شیر

یک مرد جوان که هنوز هویت وی شناخته شده نیست، طبق گزاراشات اعلام شده، قبل از آنکه به قفس شیر وحشی نزدیک شود، از نوشیدنی های الکلی استفاده نموده بود که به دلیل عدم هوشیاری کافی به قفس شیر نزدیک می شود و دست راست خود را برای آزار و اذیت  شیر وارد قفس می کند. مدتی طول نمی کشد که شیر نر به سمت او می دود و متاسفانه به بازوی او آسیب و جراحت شدیدی می رساند.

همچنین طبق گفته شاهدان عینی، مرد جوان دست خود را برای برقراری ارتباط با شیر وارد قفس کرده بود.

با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت جسمانی وی وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز