واکنش جهانپور به جنجال های اخیر توئیتری:

کسی که موضوع قیمت واکسن را بعد از تزریق طرح می کند لایق بیش از اینهاست

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۸۴۴۱
کسی که موضوع قیمت واکسن را بعد از تزریق طرح می کند لایق بیش از اینهاست
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به جنجال های توئیتری این روزها گفت: بنده از برداشت‌همکاران شما ناراحت شدم و کسی که قیمت واکسن را بعد از تزریق واکسن مطرح می کند لایق بیش از اینها است.

به گزارش برنا: آیین رونمایی از واکسن اسپوتنیک تولیدی در ایران با حضور سعید نمکی  وزیر بهداشت ظهر امروز شنبه ۵ تیر درکارخانه اکتوورکو  واقع در کرج برگزار شد.

کیانوش جهانپور ، سخنگوی سازمان غذا و دارو در حاشیه این مراسم گفت: به دنبال صدور واکسن اضطراری هستیم و امروز شاهد رونمایی از واکسن اسپوتیک وی خواهیم بود.

او افزود: همچنین شاهد صدور واکسن‌انستیتوپاستور هستیم. از طریق انتقال دانش فنی یکی از واکسن ساز ترین کشور ها نه تنها در کرونا بلکه در دیگر‌ واکسن ها هم به موفقیت خواهیم رسید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو از پیشنهادهای مذاکرات برای فروش واکسن به دیگر کشورها خبر داد و تصریح کرد:  واکسیناسیون عمومی مردم در اولویت است.

جهانپور ادامه داد: ایران جزو شش یا هفت کشور تولید کننده واکسن است و بعد از تولید این واکسن‌در هند و چین شاهد تولید واکسن کرونا هستیم.

او گفت: واکسن سه دلاری نداریم و واکسن امروز اسپوتنیک است و ما قیمتی از واکسن را مطرح نکردیم .

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به متن توییت خود گفت: بنده از برداشت‌همکاران شما ناراحت شدم و کسی که قیمت واکسن را بعد از تزریق واکسن مطرح می کند لایق بیش از اینها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز