واکنش رئیس پلیس پایتخت به هول دادن افراد مسن در مراکز واکسیناسیون

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۸۷۵۱
واکنش رئیس پلیس پایتخت به هول دادن افراد مسن در مراکز واکسیناسیون
سردار حسین رحیمی در واکنش به هول دادن افراد مسن در مراکز واکسیناسیون گفت: پلیس مسئولیت برقراری و نظم این مراکز را بر عهده دارد و ممکن است مأموری اشتباهی کند و حتما برخورد می کنیم همچنین اگر جسارتی به کسی شده است عذرخواهی می کنم.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان دومین مرحله طرح ظفر  پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در سال  1400 گفت: گل و مشتقات گل میزان تخریبی زیادی دارد و بیشترین موادی است که در تهران وجود دارد.

او در خصوص خرید فروش مواد مخدر افراد و قاچاق آن افزود: مشکلات خانوادگی و درگیری های خانوادگی باعث می شود برای افراد چنین مواردی رخ دهد.

سردار رحیمی درباره انتشار تصاویری مبنی بر هول دادن افراد مسن در یکی از مراکز واکسینه گفت: ماموران نیروی انتظامی در موضوع کرونا تلاش های زیادی را انجام دادند  و وظیفه آن ایجاد  نظم است.

او با بیان اینکه در این مراکز ممکنه است مامور اشتباهی انجام دهد  و مردم عزیز بدانند در طول این دو سال وجود کرونا هزاران خدمات از سوی پلیس انجام شده، گفت:  طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل اصناف، طرح مراقبت از نگهداری واکسن و حمل آن از وظایف پلیس بود

او در پایان اظهار کرد: پلیس مسئولیت برقراری و نظم این مراکز را بر عهده دارد و ممکن است مأموری اشتباهی کند و حتما برخورد می کنیم همچنین اگر جسارتی به کسی شده است عذرخواهی می کنم.

نظر شما