ویژگی‌های دوربین آیفون ۱۳ پرو اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۹۵۰۴
ویژگی‌های دوربین آیفون ۱۳ پرو اعلام شد
مدل‌های رده بالای سری آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس قرار است دوربین فوق عریض ارتقایافته‌ای با فوکوس خودکار داشته باشند. آیفون ۱۲ در حال حاضر از دوربین فوق عریضی با فاصله کانونی ثابت استفاده می‌کند.

به گزارش برنا؛ «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور و معتبر اپل، اخیرا در یادداشتی بر استفاده از دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ تاکید کرده است. مدل‌های فعلی آیفون ۱۲ به خاطر فوکوس ثابت نمی‌توانند روی سوژه‌های خاص موجود در صحنه فوکوس کنند. ولی این مشکل در سری آیفون ۱۳ برطرف می‌شود تا کاربر بتواند درست مثل زمان استفاده از دوربین‌های عریض و تله‌فوتو، روی هر سوژه‌ای که خواست فوکوس کند.

مینگ-چی کو همچنین می‌گوید که لنز فوق عریض آیفون ۱۳ پرو به جای پنج المان از شش المان ساخته شده و به همین خاطر باید کیفیت بهتری در ثبت تصویر و ضبط ویدیو داشته باشد. اپل در آیفون ۱۲ فناوری‌هایی مثل Deep Fusion و Night Mode را به لنز فوق عریض خود اضافه کرد و توانمندی‌های این دوربین را تا حد زیادی ارتقا داد، اما کیفیت سنسور فوق عریض، به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور هنوز به خوبی سایر سنسورهای آیفون نیست.

در یادداشت جدید مینگ-چی کو گفته شده که لنزهای جدید دوربین فوق عریض فقط به مدل‌های پرو آیفون بعدی می‌آیند. با این حال، او انتظار دارد که اپل در سال ۲۰۲۲ این بهینه‌سازی‌ها را به همه مدل‌های آیفون ۱۴ اضافه کند.

طبق شایعات موجود، خانواده آیفون ۱۳ ظاهری شبیه سری آیفون ۱۲ خواهد داشت، اما از پردازنده جدید، ناچ کوچک‌تر، دوربین بهتر و در مدل‌های پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن بهره خواهد برد. همچنین انتظار داریم که پشتیبانی از ۵G در این خانواده بهتر از قبل باشد. پرچمداران بعدی اپل مطابق معمول احتمالا اوایل پاییز در حوالی ماه سپتامبر یا اکتبر برابر با شهریور تا آبان امسال معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز