رییس کمیته حمل و نقل فراکسیون مدیریت شهری:

شهردار باید نیازهای اولویت دار مردم را تشخیص دهد/ شهردار تهران باید به زندگی روزمره مردم توجه داشته باشد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۰۱۸۷
شهردار باید نیازهای اولویت دار مردم را تشخیص دهد/ شهردار تهران باید به زندگی روزمره مردم توجه داشته باشد
اقبال شاکری در خصوص انتخاب شهردار آینده تهران گفت: شهردار تهران باید جزو نیروهای انقلاب باشد و سابقه کار جهادی و مستمر داشته باشد. شهر تهران وسعت بسیار زیادی از کارهایی مختلفی است و شهردار باید بتواند با انتخاب همکاران امین و پاکدست و با سابقه روشن خدمتگزاری کار را پیش ببرد.

به گزارش برنا؛ اقبال شاکری، رییس کمیته حمل و نقل فراکسیون شوراها، مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا، به شاخص هایی که مردم انتظار دارند بر اساس آن شهردار تهران انتخاب شود اشاره کرد و گفت: مردم مطالبشان از شهردار تهران این است که نیازهای اولویت دار مردم را تشخیص دهد و برای آن برنامه ریزی داشته باشد و این برنامه ها را اجرا کند.

او ادامه داد: مردم انتظار دارند شهردار زندگی را برای شهروندان در شهر راحتتر، سالمتر، ایمن‌تر و معنوی‌تر کند. شهردار تهران باید فردی باشد که در سطح کلان کار کند و سابقه خوبی داشته باشد. شهردار تهران باید جزو نیروهای انقلاب باشد و سابقه کار جهادی و مستمر داشته باشد. شهر تهران وسعت بسیار زیادی از کارهایی مختلفی  است و شهردار باید بتواند با انتخاب همکاران امین و پاکدست و با سابقه روشن خدمتگزاری کار را پیش ببرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف و اعضای شورای شهر تهران فردی را به عنوان شهردار برای مردم تهران انتخاب می کنند که مردم آثار کارکردش را می بینند. شهردار نباید به دنبال کارهای حاشیه ای، دست چندم و سیاسی بازی باشد. فردی با این خصوصیات می تواند موفق باشد و کارهای شهر را انجام دهد.

شاکری به اولویت های شهردار تهران اشاره کرد و گفت: اولویت اول شهردار تهران حمل و نقل عمومی و استفاده از ظرفیت مترو است. در 4 سال اخیر ظرفیت مترو تهران پایین ماند و در حال حاضر حدود 2.5 میلیون مسافر جابجا می کند. در حالیکه باید 8 یا 9 میلیون مسافر جابجا کند. اگر شهردار تهران بتواند واگن های مورد نیاز مترو را تامین کند و ایستگاهها را مورد بهره برداری قرار دهد دعای خیر مردم پشت سرش خواهد بود

او ادامه داد: شهردار تهران باید موضوعات زندگی روزمره مردم توجه داشته باشد و آنها را بهبود ببخشد. مطالبه مردم از شهردار آینده بهبود سیستم حمل و نقل عمومی است. بهبود سیستم حمل و نقل، سرانه آموزشی و سرانه بهداشتی و درمان سه نیاز ضروری مردم است که باید به آن رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز