درگیری خونین ۲ پزشک متخصص در نیشابور/ پزشک ضارب خودکشی کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۰۳۱۸
درگیری خونین ۲ پزشک متخصص در نیشابور/ پزشک ضارب خودکشی کرد
رییس نظام پزشکی نیشابور از درگیری خونین و مرگبار ۲ پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از پزشکان مجروح و پزشک دیگر صبح امروز فوت کرد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا خوشرو، رییس نظام پزشکی نیشابور گفت: روز گذشته دکتر سعید ن. جراح عمومی با ضربات چاقو همکار داندانپزشکش را مجروح ساخت.

رییس نظام پزشکی نیشابور افزود: دکتر «سعید.ن» با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن ۳ ضربه متوالی دکتر «ح. ن» را به شدت مجروح کرد.

او با بیان اینکه پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافته است، ادامه داد: اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مراجعه کرده و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد.

خوشرو بیان کرد: پزشک ضارب بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد، ولی با وجود تلاش پزشکان ضارب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد فوت کرد.

سرهنگ حسین علیزاده رییس نیروی انتظامی نیشابور نیز در خصوص علت درگیری اظهار کرد: دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده اما علت دقیق آن در دست بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما