تصادف هولناک پژو و سمند با دستفروش بخت برگشته در اتوبان آزادگان+ عکس

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۰۶۴۱
تصادف هولناک پژو و سمند با دستفروش بخت برگشته در اتوبان آزادگان+ عکس
سرهنگ محمد باقر پور از تصادف یک دستگاه سواری پراید با سمند و در پی آن با میوه فروش در بزرگراه آزادگان خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور، رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با  سمند و در پی آن با عابر پیاده میوه فروش  در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در ساعت 17:15 بعد از ظهر دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی  بر این تصادف جرحی ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ درباره شرح حادثه بیان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، یکدستگاه سواری سمند به قصد خرید میوه از دستفروشانی که درمسیر بزرگراه آزادگان به غرب بعد از دوربرگردان الغدیر داخل پهلوگاه بوده اند ناگهان ترمز می کند.

او ادامه داد : پس از ترمز ناگهانی این سمند ناگهان سواری  پرایدی که در در همان مسیر مشغول تردد بوده به شدت با سمند و سپس با عابر ( دستفروش  ) برخورد کرده و چرخ  و خود میوه فروش را  چندین متر پرتاب می نمایند .

سرهنگ باقرپور افزود : در این حادثه عابر ( میوه فروش ) و راننده سمند و همچنین راننده و 3 سرنشین پراید مصدوم می گردند که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین محل درمانی  منتقل می گردند .

این مقام انتظامی گفت :حضور میوه فروشان و دستفروشان در سطح بزرگراهها و معابر یکی از دلایل توقف  و در نتیجه ایجاد و بروز حادثه است که دراین  تصادف  راننده سمند به قصد خرید میوه ناگهان ترمز زده و این حادثه تلخ را بوجود آورده است که ضمن ابراز تاسف بخاطر بروز این حادثه به رانندگان هشدار داده می شود  طبق قانون توقف در بزرگراهها ممنوع می باشد و رانندگان فقط در مواقع اضطراری آنهم در پهلوگاه‌های مشخص شده می توانند توقف نمایند و در دیگر معابر شهری نیز  قبل از هرگونه ایستادن و توقف  در سطح معابر حتما به دیگر رانندگان با زدن راهنما و فلشر اطلاع داده شود .

او افزود: برابر ماده 159 آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشعار می دارد: هرگونه توقف کوتاه یا طولانی مدت در خط عبوری یا مسیر وسایل نقلیه و پیادگان و همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه را هها برای عرضه و خرید و فروش  که موجب تجمع اشخاص و یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید و کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادفات گردد ، ممنوع است.

نظر شما