منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

محدودیتی برای تعیین مصادیق شهردار تهران مشخص نکردیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۲۱۲۸
محدودیتی برای تعیین مصادیق شهردار تهران مشخص نکردیم
مهدی بابایی با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران گفت: محدودیتی برای مصادیق شهرداری تهران مشخص نکردیم. البته قرار شد حداکثر هر منتخب شورای شهر سه نفر را پیشنهاد کند

به گزارش برنا؛مهدی بابایی منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: شاخص های انتخاب شهردار آینده تهران فردا در جلسه منتخبان نهایی می شود. 

او ادامه داد: شاخصها در جلسه گذشته شورای منتخب ارائه شد و نظرسنجی بر روی آن صورت گرفت و قرار شد اعضا نظر نهایی شان را اعلام کنند و در جلسه بعدی شورای منتخب نهایی شود.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران تاکید کرد: بعد از نهایی شدن شاخصها، منتخبین شورای شهر بر اساس شاخصها مصادیق را اعلام میکنند و براساس مصادیق مجددا رای گیری میشود که کدام گزینه بر اساس شاخصها بالاترین امتیاز را میگیرند.

بابایی گفت: تاکنون هیچ مصداقی برای شهرداری تهران معین نشده است. اما در جلسات آتی بر اساس شاخصها هر عضوی مصداق هایش را اعلام میکند و این مصداقها تجمیع میشود.پس از آن به مصداقها بر اساس شاخصها امتیاز میدهیم.

او در خصوص تعداد مصادیق شهرداری تهران، گفت: محدودیتی برای مصادیق شهرداری تهران مشخص نکردیم. البته قرار شد حداکثر هر منتخب شورای شهر سه نفر را پیشنهاد کند.

این منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در خصوص شاخصهای مهم انتخب شهردار تهران، گفت: یکی از شاخصهایی که بر روی آن تاکید بود انتخاب مصداق شهردای از میان افراد آشنا به نظام مسایل شهر بود. علاوه بر این، شهردار تهران باید در حوزه مدیریت شهری دارای شناخت و نگاه فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز