دیدار وزیر بهداشت با رئیس‌جمهوری منتخب

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵۷
دیدار وزیر بهداشت با رئیس‌جمهوری منتخب
وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله رئیسی ضمن تبریک انتخاب ایشان به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مسائلی که پزشکان و پرستاران با آن مواجه هستند، ارائه کرد.

به گزارش برنا؛ سعید نمکی وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله رئیسی ضمن تبریک انتخاب ایشان به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مسائلی که پزشکان و پرستاران با آن مواجه هستند، ارائه کرد.

او همچنین به تبیین اقدامات وزارتخانه متبوعش در حوزه‌های مختلف به ویژه روند مقابله با شیوع کرونا در یک سال و نیم اخیر، آخرین وضعیت واکسیناسیون سراسری و همچنین خطر شکل گیری موج پنجم بیماری کرونا پرداخت.

رئیس جمهور منتخب در واکنش به گزارش وزیر بهداشت، با تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در یک سال و نیم اخیر از جان مردم در برابر ویروس منحوس کرونا صیانت کردند، یاد و خاطره «شهدای عرصه‌ سلامت» را گرامی داشت، موضوع واکسیناسیون ملی را اولویت اصلی کشور در ایام کنونی عنوان و تاکید کرد که لازم است همه امکانات کشور برای تحقق این ضرورت به خدمت گرفته شود.

آیت الله رئیسی با ابراز نگرانی از شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا در برخی استان‌ها خصوصا استان سیستان و بلوچستان، بسیج ظرفیت‌های درمانی کشور برای رسیدگی به وضعیت این استان را ضروری‌ترین اقدام در روزهای پیش رو عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز