همسر شاکی، همدست سارق منزل بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۲۴۳۹
همسر شاکی، همدست سارق منزل بود
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که با همدستی همسر شاکی اموال با ارزش منزل شاکی را سرقت کرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دهم اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری 121سلیمانیه تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او عنوان کرد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود،  ساعت 1630 نهم اسفند ماه شاکی به همراه همسرش برای خرید منزل خود را ترک و پس از مراجعت در ساعت 2030 مشاهده می کند قفل درب واحد تخریب و منزل دارای بهم ریختگی بوده و سارقان با ورود به داخل منزل اقدام به سرقت مقادیری از اموال شامل: 300 گرم طلاجات، یک دستگاه لب تاپ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال کرده اند و در این خصوص نسبت به شخص خاصی هم مظنون نمی باشد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع مطروحه و لزوم انجام تحقیقات تا حصول نتیجه و دستیابی به کشف حقیقت موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که در این راستا کارآگاهان برای  انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت عزیمت برابر بررسی و مشاهدات صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان اقدام به تخریب قفل درب آپارتمان نموده و سپس با ورود به اتاق خواب بخشی از اموال وی را بسرقت برده اند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظواهر موجود این فرضیه که فرد یا افرادی که وارد منزل شاکی شده اند قطع به یقین از محل نگهداری طلاجات و سایر اموال اطلاع کافی داشته اند قوت گرفت چرا که بخش اعظمی از طلا و سایر اموال با ارزش دیگر در همان محل موجود بوده که سارقان می توانستند بسرقت ببرند و احتمالا سارق یا سارقان با هدایت و مساعدت شخص یا اشخاصی صرفاً جهت سرقت این اموال به محل مراجعه و با ایجاد صحنه سازی سعی در انحراف ذهن ماموران و به حاشیه کشاندن مسیر پرونده را داشته اند.

سرهنگ کنجوریان افزود: در تحقیقات محلی نامحسوس از ساکنان مجتمع و سایر همسایگان به دست آمد مال باخته مدتی است با همسرش دچار اختلافات خانوادگی شده و در صدد طلاق می باشند.

او با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی  مشخص شد همسر شاکی با فردی سابقه دار ساکن صادقیه، در ارتباط است، افزود:  بادستگیری متهم سابقه دار وی به سرقت از منزل شاکی و همکاری همسر شاکی معترف شد.

سرهنگ کنجوریان  ابراز کرد: متهم معترف شد،  همسر شاکی دخترخاله ام می باشد که از کودکی عاشق یکدیگر بودیم و قصد ازدواج داشتیم لیکن با مخالفت خانواده ها و علیرغم میل باطنی به ناچار با شاکی پرونده ازدواج نمود و پس از چند سال زندگی مشترک بدلیل اختلاف قصد جدا شدن از او را دارد ولی همسرش حاضر به طلاق نیست و حتی یک بار نیز از منزل فرار کرده است تا اینکه طی تماس تلفنی از من درخواست نمود طلاجات، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه او را که از دوران نامزدی، عقد و در مناسبت های مختلف هدیه گرفته از محل سکونتش خارج نمایم و با استفاده از کلید یدکی که در اختیارم قرار داد به محل وارد و اقدام به سرقت و خروج اموال نمودم و قبل از خروج با صحنه سازی و برهم زدن نظم اسباب داخل خانه و تخریب قفل درب اینگونه وانمود کردم که افراد غریبه سرقت را انجام داده اند.

این مقام انتظامی گفت: متهم  در ادامه اظهار کرد، اموال مسروقه را پس از سرقت به فردی به اسم فریدون ساکن ورامین به مبلغ سیصد میلیون تومان بفروش رسانده و وجه حاصل از فروش آن را برای همسر شاکی یک باب آپارتمان واقع در خیابان جیحون اجاره و الباقی آن را لوازم خانگی خریداری کرده تا پس از طلاق از شاکی با یکدیگر در آنجا زندگی کنیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان این که پس از هماهنگی های قضائی مالخر اموال سرقتی دستگیر شد،  عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی همسر شاکی نیز دستگیر و هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز