منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

شهردار تهران با دخالت نهاد ویا افراد خاص انتخاب نمی شود/ ملاک انتخاب شهردار شاخص هاست

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۷:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۲۶۷۶
شهردار تهران با دخالت نهاد ویا افراد خاص انتخاب نمی شود/ ملاک انتخاب شهردار شاخص هاست
جعفر شربیانی گفت: اعضا در انتخاب و تصمیمات خود مستقل عمل خواهد کرد و هر گونه لابی از سوی برخی نهادها و فراد خاص با منتخبان در رابطه با انتخاب شهردار آینده کذب محض است.

به گزارش برنا؛ جعفر شربیانی، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: همه نهادها و دستگاه ها در جمهوری اسلامی مستقل عمل می کنند و برخلاف آن چیزی که دشمنان و برخی افراد هم‌سو با آنان  در داخل القا می کنند، شورا در انجام وظایفش استقلال رای و عمل دارد. 

او با بیان اینکه مردم با آزادی کامل رای دادند و نمایندگان خود را انتخاب کردند بنابراین باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم،ادامه داد: شورای شهر تهران به عنوان یک نهاد انتخابی مستقل وظیفه اصلی خود که انتخاب شهردار آینده تهران است را بدون دخالت هیچ نهاد و یا لابی انجام خواهد داد و در همین راستا منتخبان در تلاش هستند تا شهرداری دغدغه مند و آشنا به درد مردم انتخاب شود. 

شربیانی واکنش به این موضوع که گفته می شود یکی از گزینه های جدی شهرداری تهران  فردی بدون سابقه مدیریت شهری و خارج از مجموعه شهرداری است،گفت: اینکه گفته می شود شهردار آینده خارج از بدنه مدیریت شهرداری است بیشتر گمانه زنی و شایعه است،ما نمی توانیم به طور کامل این  دست گمانه زنی ها را رد و یا تکذیب کنیم ،چرا که همه این احتمالات وجود دارد بنابراین تا زمانی که اعضا به صورت جدی وارد مصادیق نشوند نمی توان به طور قطع این سخنان را رد و یا تایید کرد.

شربیانی افزود: اعضای شورای شهر ششم همچنان درگیر تعیین شاخص ها و معیارها هستند تا زمانی که شاخص های شهردار آینده تعیین نشود نمی توان به گفت که چه کسی  شهردار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز