معاون آموزش و فرهنگ ترافیک :

سارق به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۷:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰۲
سارق به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد
سرهنگ "علی همه خانی " از کشف خودروی سرقتی به همراه سارق آن پس از تصادف 206 با مانع در بزرگراه شهید لشگری توسط عوامل منطقه 5 پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت : درپی بروز مسیرغرب به شرق بزرگراه شهید لشگری دورگرد تامین اجتماعی عوامل گشت  منطقه  5  ، در حین گشت زنی  در این محدوده متوجه یکفقره تصادف خسارتی خودروی 206 با موانع این محدوده می شود.

سرهنگ همه خانی ادامه داد :  توضیحات راننده 206 و  استعلام بعمل آمده از  این وسیله  مشخص گردید  خودرو مذکور دارای  سابقه  سرقتی  می باشد .

او افزود : به محض اینکه مشخص گردید سواری 206 سرقتی می باشد راننده قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری  135 گردید تا  سیر مراحل  قانونی به دست صاحبش برسد .

 همه خانی  از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز