فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

تامین مسکن پرسنل ناجا تا چند سال آینده

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۲۷۸۹
تامین مسکن پرسنل ناجا تا چند سال آینده
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با ریل گذاری خوبی که از طریق وزارت راه و شهرسازی و ناجا خصوصا در استان ها صورت گرفته تا چند سال آینده مسکن ملکی و سازمانی در سطح این نیرو تامین می‌شود.

به گزارش برنا؛ سردار حسین اشتری،  فرمانده نیروی انتظامی در بیست و یکمین جلسه قرارگاه جهادی نهضت تامین مسکن کارکنان ناجا که با حضور معاونان پلیس های تخصصی و مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ازطریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان انتظامی و مدیران کل ادارات مسکن و شهرسازی استان‌ها برگزار شد، گفت: از مهمترین دغدغه ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است.

او با اشاره به اینکه از سال گذشته قرارگاه جهادی نهضت تامین مسکن کارکنان ناجا با هدف تامین مسکن برای این عزیزان راه اندازی شده است، افزود: جلسات متعددی با حضور مهندس "اسلامی" وزیر راه و شهرسازی در این باره برگزار شده که گام های خوبی نیز برداشته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: پیش بینی این بود که تا ۵ سال آینده خلاء تامین مسکن کارکنان با انجام یک حرکت جهادی با هماهنگی و مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی رفع شود.

او با اشاره به اینکه کارکنان زحمتکش ناجا به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم عزیز در اقصی نقاط کشور هستند، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان است چراکه اگر دغدغه این عزیزان رفع شود به طور حتم در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز