وزیر آموزش و پرورش:

اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست/ کسب سطحی از مهارت‌ها در گروه مشارکت در اردو

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۲۸۱۰
اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست/ کسب سطحی از مهارت‌ها در گروه مشارکت در اردو
محسن حاجی میرزایی در نهصد و نود و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست بلکه بخش مهمی از فرآیند یادگیری است و باید تکلیف در برنامه درسی مشخص شود.

به گزارش برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در نهصد و نود و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با گرامیداشت «روز ملی قلم» و با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه اولین جشنواره معلمان مؤلف، گفت: خداوند در قرآن وقتی سخن از خلقت می کند، صحبت از صفت کریمه خود می کند؛ اما هنگامی که از قلم سخن به میان می آید، به صفت اکرم خود وصف می شود.

او ادامه داد: این موضوع نشان از عظمت قلم، نوشته و وحی مکتوب و اهمیت آن در ارتقای سطح آگاهی ها و استقرار جامعه و ارتقای کار تعقل و اندیشیدن در محتوای پیام ها و توسعه فرهنگ مکتوب را می رساند.

حاجی میرزایی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، تصریح کرد: همان طور که خداوند می فرماید، روند آگاهی انسان ها، از مسیر قلم و تعلیم با قلم آغاز می شود.

او اضافه کرد: شاید در کنار همه خلاقیت ها و نوآوری ها، در طول تاریخ چندین هزار ساله بشری، کمتر دستاوردی را بتوان پیدا کرد که به اندازه قلم، در حیات فکری، فرهنگی و تمدن بشری، تأثیر گذار باشد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک روز ملی قلم به فرهنگیان صاحب قلم و تمام کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، به دستور جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست بلکه بخش مهمی از فرآیند یادگیری است و باید تکلیف آن در برنامه درسی، مشخص شود.

او خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان برای کسب سطحی از مهارت ها باید در اردوها مشارکت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز