اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۳۰۸۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

نایب رئیس شورای شهر تهران:

وزارت نیرو به‌صورت شفاف دلایل قطعی برق را بیان کند

سید ابراهیم امینی در خصوص قعطی مکررد برق در کشور گفت: توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق با شهروندان است و برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان تلاش شود تا مردم کمتر متحمل ضرر گردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

فوت عابر پیاده در پل افسریه

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید وانت نیسان با عابر پیاده در بزرگراه بزرگراه امام رضا(ع)پل افسریه و فوت این عابر م.نث در محل حادثه خبر داد .

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

تامین مسکن پرسنل ناجا تا چند سال آینده

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با ریل گذاری خوبی که از طریق وزارت راه و شهرسازی و ناجا خصوصا در استان ها صورت گرفته تا چند سال آینده مسکن ملکی و سازمانی در سطح این نیرو تامین می‌شود.

مدیر کل سابق شرکت برق مطرح کرد؛

راه های کاهش آسیب به وسایل برقی هنگام قطعی برق/ چگونه مصرف برق را کم کنیم؟

یک کارشناس حوزه برق با اشاره به لزوم کاهش مصرف برق ادارات ومراکز تجاری گفت: نوسانات برق معمولا زیاد نیست اما در لحظات اولیه که برق وصل می‌شود، بهتر است در زمان قطعی برق وسایل برقی از پریز خارج شوند، مگر اینکه محافظ‌های تایمردار برای آنها اختصاص داده شود. در صورت استفاده از محافظ‌های تایمردار نوسانات برقی مشکلی ایجاد نمی کند.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر:

سرنگ های داخلی می تواند جایگزین سرنگ های خارجی باشد/ تولید بیش از 3 میلیون سرنگ انسولین از ابتدای سال

علیرضا عسکری با اشاره به ۷ میلیون عدد سرنگ انسولین سرنگ انسولین G۲۹ و ۹ میلیون عدد سرنگ انسولین G۳۰، گفت: تولیدات سرنگ داخلی می‌تواند جایگزینی برای واردات این محصول به کشور باشد.

هشدار رییس پلیس تهران به پیک ها و فروشگاه های اینترنتی/ مردم نگران امنیت در پی قطع برق نباشند

سردار حسین رحیمی درباره پیک های فروشگاه های اینترنتی گفت: به تاکسی‌ها و فروشگاه های اینترنتی هشدار می دهیم که تمامی خدماتشان باید مورد تایید پلیس باشد یک موقع فرد ناسالم و ناصالح و سابقه دار وارد نشود باید ضوابط و مقررات مورد وصول باشد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

شهردار تهران با دخالت نهاد ویا افراد خاص انتخاب نمی شود/ ملاک انتخاب شهردار شاخص هاست

جعفر شربیانی گفت: اعضا در انتخاب و تصمیمات خود مستقل عمل خواهد کرد و هر گونه لابی از سوی برخی نهادها و فراد خاص با منتخبان در رابطه با انتخاب شهردار آینده کذب محض است.

دبیر فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی:

تلاش‌مان این است طرح «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» را از دستور کار مجلس خارج کنیم/ جرم انگاری برای کاربران فیلترشکن واقعیت ندارد

معین الدین سعیدی گفت: تلاش ما این است که این طرح از دستور کار خارج شود اما اگر به هر دلیل از اولویت بیرون نیامد باید در صحن علنی مطرح شود نه اینکه طبق اصل 85 قانون اساسی و در کمیسیون فرهنگی مورد بحث قرار گیرد.

رییس پلیس تهران:

قطعی برق برای پلیس مشکل ایجاد کرده است/تا پایان شهریور هیچ رمز ارزی نباید استفاده شود/ مردم استخراج کنندگان ارز را به 110 اطلاع دهند

سردار حسین رحیمی گفت: ما با تمام قدرت در کنار دوستانمان در مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های برق هستیم که بتوانیم این مقاطع گرما را پشت سر بگذاریم و بنا بر گفته رئیس جمهور تا پایان شهریور هیچ رمز ارزی نباید استفاده شود و اگر پلیس مطلع شود برخورد می کند.

کرونا جان ۱۴۶ایرانی دیگر را گرفت/ ۹۲ شهر کشور در وضعیت قرمز

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵ هزار و ۹۵ نفر رسید.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران خبرداد:

تشدید بازرسی ها از اصناف/ پلمب دو هفته ای اصناف متخلف در موج پنجم کرونا

بهنام نیک منش گفت: اصناف متخلف در وهله ی اول، دو هفته پلمب می شوند که این امر توسط مراجع و اماکن انتظامی انجام خواهد شد همچنین در موضوع عدم رعایت پروتکل بهداشتی جریمه ی نقدی اعمال نخواهد شد.

رئیس پلیس مترو پایتخت خبرداد:

دستگیری 157 نفر از فروشندگان مواد مخدر در مترو تهران/ گزارشی مبنی بر فروش مهره مار و رمالی در مترو نداشتیم

سرهنگ عطاللهی گفت: تاکنون ١۵٧ نفر از کسانی که برای خرید و فروش مواد مخدر در جای دیگری از شهر برای حمل و نقل از وسیله ی نقلیه عمومی مترو استفاده کردند، دستگیر شدند و بیش از 5 کیلو مواد مخدر از آن ها کشف شده است.

رییس اداره بیماری های منتقله از حیوان به انسان:

80 درصد بیماری های بیوتروریستی منشا حیوانی دارند/ گربه می تواند عامل انتقال هاری باشد/ امکان انتقال بیماری کووید 19 از انسان به حیوانات خانگی

بهزاد امیری با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت تردیدی ندارند که کرونا منشا حیوانی دارد، گفت: 80 درصد عوامل بیماری زایی که پتانسیل بیوتروریستی دارند، بیماری زئونوز هستند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک :

سارق به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد

سرهنگ "علی همه خانی " از کشف خودروی سرقتی به همراه سارق آن پس از تصادف 206 با مانع در بزرگراه شهید لشگری توسط عوامل منطقه 5 پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد .

وزیر آموزش وپرورش خبر داد؛

تدوین لایحه جامع فرهنگیان در دستور کار

وزیر آموزش وپرورش در نشست ارزیابی عملکرد و برنامه های معاونت حقوقی و امور مجلس، با تأکید بر مستند سازی املاک، گفت فرهنگیان نیازمند قوانین خاص خود هستند و تدوین لایحه جامع فرهنگیان، امری ضروری است.

ضدعفونی و گندزدایی سطوح به صورت مرتب انجام شود

رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می‌رود و رعایت دستورالعمل‌ها می‌تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.

آغاز انتخاب رشته دانش‌آموزان به صورت «غیرحضوری» از امروز/ چگونگی ثبت نام کتب کلاس دهم اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت یک میلیون دانش‌آموز پایه نهم از امروز ۱۵ تیر می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir و رویت فرم شماره «6»، بدون نیاز به حضور در مدرسه، به صورت غیرحضوری، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

لغو دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گفت: به دلیل شرایط کنونی کرونا در کشور و دریافت نشدن مجوز برگزاری آزمون از ستاد ملی کرونا، دو آزمون استخدامی معلمان در تیر و مرداد لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز