رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

سارق باغ ها در اصفهان دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۳۶۷۶
سارق باغ ها در اصفهان دستگیر شد
سرهنگ تُرکیان از دستگیری سارق اموال باغ های خصوصی شهروندان در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف وی به 32 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ" حسین تُرکیان"  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از باغ خصوصی متعلق به وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل و بررسی های علمی و تخصصی خود دریافتند که این سرقت توسط یک سارق تک رو صورت گرفته و وی پس از اطمینان از عدم حضور کسی در باغ وارد آن شده و به سرقت اموال می پرداختته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در این خصوص رد یابی های هوشمندانه صورت گرفت و در نهایت با انجام اقدامات علمی با همکاری نیروهای تجسس کلانتری 22 و28 متهم طی یک عملیات ضربتی در حالی که قصد سرقت از باغ دیگری داشت دستگیر شد.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف سارق به 32 فقره سرقت اموال از باغ های خصوصی شهروندان اظهار داشت: مالخر اموال مسروقه نیز با راهنمایی این سارق دستگیر و هر دو متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز