رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت خبر داد:

مرگ عابر پیاده در گیشا

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۹
مرگ عابر پیاده در گیشا
سرهنگ احسان مومنی از فوت عابر پیاده بر اثر برخورد شدید سواری آریو با وی در محدوده خیابان گیشا خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی،  رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص این خبر گفت:در ساعت 08:20 صبح امروز  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی  تصادف یکدستگاه سواری آریو و فوت عابر پیاده  در مسیر جنوب به شمال خیابان گیشا خیابان سی و دوم  به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 2  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند.   

سرهنگ مومنی بیان کرد: عابر پیاده ای که مشغول تردد در این خیابان بوده ، که در این حین راننده آریو  این عابر را ناگهان مقابل خود می بیند .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت  گفت : راننده این سواری دیگر نتوانسته  خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می نماید .

او افزود: در اثر شدت ضربه  عابر پیاده  در محل حادثه فوت می کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه و تنگی معبر  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

موُمنی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما