امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۴۵۲۲
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور در راستای مأموریت‌های قانونی ستاد و مجمع تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

به گزارش برنا؛ مدیرکل دفتر تبلیغات و مشارکت‌های مردمی ستاد و دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور به منظور توسعه تعامل، همکاری و مشارکت در طراحی و اجرای فعالیت‌های نظام‌یافته با بهره‌گیری از ظرفیت و توان طرفین، امروز در محل سالن جلسات ستاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن تبریک و گرامی‌داشت ایام سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق و تشکیل ستاد در 12 تیرماه 1381، به بیان اهمیت ایجاد، توسعه و تقویت مشارکت‌های اجتماعی به‌منظور پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

او ارتقاء دانش و آگاهی عمومی در زمینه پیامدهای قاچاق کالا و ارز، تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق، افزایش کیفیت تولیدات داخلی، گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و مطالبه‌گری در راستای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز را از اهداف مهم این تفاهم‌نامه برشمرد.

کوشا با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت عظیم جوانان، 3700 تشکل مرتبط و همچنین 12 کمیسیون‌ تخصصی ذی‌ربط و زمینه‌های مختلف فعالیت آن‌ها، گفت: توسعه همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌ها با مجامع استانی مجمع و همچنین کمیسیون‌های تخصصی استانی آن، دستیابی به اهداف قانونی طرفین را تسهیل و اثربخش می‌سازد.

پرستار، دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه و اشاره به بخشی از توانمندی‌های مجمع ملی جوانان و مجامع استانی ذی‌ربط گفت: امیدوارم که مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور به عنوان نخستین سمن ملی در حوزه جوانان بتواند از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه خود در راستای تحقق اهداف این تفاهم‌نامه استفاده نماید.

او با پیشنهاد برخی برنامه‌های اجرایی جهت تحقق اهداف مندرج در تفاهم‌نامه گفت: پیشنهاد می‌شود شبکه استانی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز پایه‌ریزی شده و پس از تکامل آن، شبکه مذکور را در سطح ملی فعال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز