مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در هفته ازدواج/ زوج‌هایی که در ۵ سال اول زندگی‌شان هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند/ مشاوره‌های رایگان به روش تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۴:۵۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۴۷۳۴
ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در هفته ازدواج/ زوج‌هایی که در ۵ سال اول زندگی‌شان هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند/ مشاوره‌های رایگان به روش تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌شود
اعظم کریمی گفت: افرادی که متقاضی هستند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنین با مراجعه به مراکز تخصصی که اسامی آنها بر پرتال وزارت ورزش و جوانان موجود است، خدمات مشاوره رایگان دریافت کنند.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و دبیر ستاد هفته ازدواج در گفتگو با خبرنگار برنا از ارائه مشاوره‌های رایگان در هفته ازدواج خبر داد و گفت: این هفته به مناسبت آغاز هفته ازدواج از طریق مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده سراسر کشور مشاوره‌های رایگان به جوانان ارائه خواهیم داد.

او درباره نحوه چگونگی دریافت این خدمات مشاوره بیان کرد: افرادی که متقاضی هستند و می‌خواهند این هفته از خدمات مشاوره رایگان دفاتر تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان هستند، استفاده کنند از طریق پایگاه اطلاع رسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنین با مراجعه به مراکز تخصصی که اسامی آنها بر پورتال وزارت ورزش و جوانان موجود است، می‌توانند خدمات رایگان دریافت کنند.

کریمی در پاسخ به این سوال که خدمات از چه طریقی ارائه می‌شوند؟ افزود: متقاضیان می‌توانند به سه روش تلفنی، آنلاین و حضوری از خدمات رایگان مشاوره برخوردار شوند.

دبیر ستاد هفته ازدواج با تاکید بر اینکه خدمات مشاوره‌ای فقط مختص به جوانان در آستانه ازدواج نیست، تاکید کرد: مشاوره‌های پیش از ازدواج ما ویژه زوج‌های جوان است اما به خانواده‌ها هم مشاوره می‌دهیم و زوج‌هایی که در 5 سال اول زندگی خود هستند، می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان این هفته استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان به کمپین‌هایی که قرار است این هفته تشکیل شوند اشاره کرد و گفت: «سادگی زیر یک سقف»،  «آغاز زندگی مشترک بدون برگزاری مراسم در دوران کرونا»، «حذف مراسم‌های بازدید از جهیزیه نوعروس»، «با افتخار ایرانی میخرم»، «مهریه»، «لذت مادری، شوق پدری» و «ریحانه» از پویش‌هایی‌ست که این هفته همراه با سازمان‌های مردم نهاد تشکیل خواهد شد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما