این دختر درشت‌ترین چشم‌های دنیا را دارد!

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۶:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۴۷۳۵
این دختر درشت‌ترین چشم‌های دنیا را دارد!
چشم های بزرگ و غیرعادی یک مدل اینستاگرامی با واکنش های مختلفی مواجه شد. دختر جوان ادعا میکند بزرگترین یا درشت ترین چشم ها متعلق به وی هست.

به گزارش برنا؛ این روزها با جستجویی ساده در صفحات مجازی شاهد حضور برخی از مدل های اینستاگرامی هستیم که بدون هیچ گونه هزینه اولیه توانسته اند تبدیل به یکی از افراد معروف و محبوب شده اند که شاید این کاملا در تمام آنها صدق نکند چرا که ممکن است برخی از آنها برای رسیدن به محبوبیت هزینه های زیادی را بپردازند.

برخی دیگر نیز هستند که با کارهای خارق العاده ای که شاید هر کسی موفق به انجام دادن آنها نباشد، به این محبوبیت و موفقیت دست پیدا کند که در نهایت حتی می تواند شروع به کسب درآمد نیز بکند! با این حال رقابت شدیدی میان این مدل های اینستاگرامی وجود دارد! اما یک مدل اینستاگرامی اوکراینی این روزها با واکنش های مختلفی در اینستاگرام روبرو شده است!

خانم ماریا اوزد یک هنرمند جوان و مدل اینستاگرامی است که ادعا می کند بزرگترین چشم را در میان انسان ها دارد و این روزها دارای دنبال کنندگان فراوانی در اینستاگرام می باشد و به همین دلیل هر چند مدت تصاویری جالب و دیدنی را از خود در صفحه مجازی اش منتشر می کند و با مشاهده تصاویر او بی شک می توان متوجه چشم های غیر طبیعی او شد.

با این حال اکثر دنبال کنندگان او بر این باور هستند که او چشمانش را در حین تصاویر پست های مختلف ویرایش می کند و اما این گونه نیست او واقعا دارای چشمان بسیار درشت و بزرگی می باشد که شاید در این زمینه یکی از خاص ترین موارد ممکن باشد و چشمان بزرگش را در دنیای واقعی، بسیسار بزرگ خواند. از این رو هم اکنون او دارای بیش از 118 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامی اش می باشد.

نظر شما