شکایت از داماد بخاطر نکشتن پدرزنش!

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۴۷۴۷
شکایت از داماد بخاطر نکشتن پدرزنش!
مادر و دختری که با استخدام داماد تصمیم به جنایت تلخ و وحشتناکی گرفته بودند، بعد از شکایتی عجیب دستگیر شدند!

به گزارش برنا؛ اوایل ماه جاری یک خانم به همراه دخترش که هنوز نام آنها منتشر نشده است، به اداره پلیس واقع در مرکز مادرید مراجعه کردند تا دو شکایت عجیب و شوکه کننده ای را بصورت جداگانه ثبت کنند! طبق گزارشات انجام شده این خانم داماد خود را استخدام کرده بود تا بتواند شوهرش را به قتل برساند، در اداره پلیس حضور پیدا کرد تا شکایتی بر ضد او تنظیم کند چرا که موفق به قتل همسرش نشده بود!

از قرار معلوم گویا این زن نسبت به شوهر خود حس خوبی نداشته و به همین دلیل تصمیم به کشتن او می گیرد که در این اقدام داماد خود را استخدام می کند و اما همه چیز به شیوه ای که برنامه ریزی شده بود، پیش نرفت و مادر و دختر به همراه داماد توسط پلیس اسپانیا دستگیر شدند.

این زن در مصاحبه ای با پلیس این گونه گفت که تنها راه خلاص شدن او از همسرش به پیشنهاد داماد و دخترش، کشتن همسر او بود که حتی برای دقیق بودن این اقدام با داماد 29 ساله خود نیز قراردادی را ثبت کرده بود که بعد از به قتل رساندن همسرش با او تسویه حساب کند!

بعد از صورت گرفتن قرار داد، مادر و دختر منتظر ماندند و داماد جوان برای کشتن پدر خانم خود اقدام کرد که متاسفانه یا خوشبختانه موفق به کشتن او نمی شود و به همین دلیل این مادر و دختر تصمیم گرفتند تا به همراه یکدیگر از داماد 29 ساله شکایت کنند و در شکایت تمام موارد گفته شده را ذکر کرد! اینک هر 3 متهم دستگیر شده اند و در انتظار انتقال به دادگاه هستند تا به جزای اعمال خود برسند..

نظر شما