در پی خیز موج پنجم کرونا انجام شد؛

اعزام ۲۳۰ پرستار به سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۵۰۱۳
اعزام ۲۳۰ پرستار به سیستان و بلوچستان
معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام 230 پرستار با همکاری فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران و دانشگاههای علوم پزشکی کشور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت با اعلام این خبر، گفت: در پی خیز موج  پنجم کووید 19 و افزایش مبتلایان به این بیماری و درخواست دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، تهران، مشهد، اسد آباد، تربت حیدریه، اراک، خراسان شمالی و همکاری مسوولانه و مدبرانه فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران تعداد 230 نفر از گروههای پرستاری به صورت داوطلب به سیستان و بلوچستان در دو مرحله اعزام شدند.

او افزود: 30 پرستار متخصص آی. سی. یو از دانشگاههای علوم پزشکی مذکور جهت ارتقای کیفی خدمات ارائه شده و فعال نمودن تیم تنفسی برای نظارت و مدیریت مراقبت کووید 19 در مراکز درمانی این استان مستقر شدند.

معاون پرستاری با بیان اینکه فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعزام 200 پرستار و بهیار به این استان موافقت کرده که از هجدهم تیر در سیستان و بلوچستان مستقر شدند، گفت: با توجه به شدت بیماری و افزایش مبتلایان و بستری‌ها و کمبود نیروی پرستاری، پرستاران داوطلب با هماهنگی معاونت پرستاری برای رفع کمبود نیروی پرستاری به کمک و همراهی همکاران پرستاران خود جهت خدمت رسانی به مردم در این استان شتافتند.

حضرتی استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی را موثر ترین و بهترین راه برای کاهش ابتلا و مقابله با کرونا دانست و گفت: کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران پس از 17 ماه تلاش شبانه روزی از مردم فهیم و صبور ایران خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی تا انجام کامل واکسیانسیون هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز