خواسته‌های صنفی کارگران شاغل در شرکت‌های نفتی در وزارت کار بررسی شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۵۰۶۸
خواسته‌های صنفی کارگران شاغل در شرکت‌های نفتی در وزارت کار بررسی شد
نشست بررسی خواسته صنفی اخیر کارگران شاغل در شرکت های پیمانکاری در حوزه های نفتی و پتروشیمی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ حاتم شاکرمی، معاون روابط کار  در این نشست  گفت:  بررسی خواسته صنفی کارگران و چگونگی اجرای قوانین و مقررات مرتبط با امور کارگر و کارفرما و بررسی همکاری وزارت نفت به عنوان کارفرمای اصلی در راستای تعامل و همفکری بیشتر درحل و فصل موضوعات هدف برگزاری این نشست است.

حاتم شاکرمی بیان کرد: همچنین بر ارتقاء سطح  ایمنی و خدمات رفاهی و اجرای قانون در رابطه با  نظام مزدی ( طرح طبقه بندی مشاغل )، زمان استراحت و مرخصی و ایجاد تشکل های کارگران بر اساس قانون و عرف جاری در منطقه با  اولویت  بازرسی های مستمر توسط بازرسین قانونی تاکید شد.

او با اشاره به ضرورت حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در سطح منطقه ای و ملی در این نشست ها خاطرنشان کرد: مقرر شد با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان و استفاده  حداکثری از ظرفیت گفت وگو و مذاکرات در قالب سه جانبه گرایی، نشست مشترک نمایندگان دولت کارگر و کارفرما در عسلویه یا مرکز استان بوشهر و خوزستان ظرف حداکثر هفته جاری برای  تفاهم و هماهنگی بیشتر و به حداقل رساندن اختلاف نظرها برگزار شود.

نشست بررسی خواسته صنفی اخیر کارگران شاغل در شرکت های پیمانکاری در حوزه های نفتی و پتروشیمی، با حضور علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری، جواد عباسپور مدیرکل هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و نمایندگان تشکل‌های ملی کارگری به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز