در سیصدو نهمین جلسه تصویب شد:

بررسی طرح "جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان ها" با قید یک فوریت

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۵۱۴۳
بررسی طرح جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان ها با قید یک فوریت
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت طرح "جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران" موافقت کردند.

به گزارش برنا؛ در سیصد و نهمین جلسه شورا بررسی یک فوریت طرح " جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران" در دستور قرار گرفت.

حجت نظری در توضیح این طرح گفت:  ما یک مشکل بسیار بزرگی داریم اینکه با وجود ممنوعیت حضور حیوانات در بوستان ها،  عملا در تمام بوستان ها حیوان گردی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ولی ممکن است خیلی ها این اتفاق را دوست نداشته  و بنا به دلایلی فوبیا نسبت به حیوان داشته باشند و حتی حساسیت داشته باشند و این حساسیت ها چه برای بزرگسال و خردسال ممکن است وجود داشته باشد.

او ادامه داد: با این وجود آنچه که لازم است ما باید جایی برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها را فراهم کنیم و  آنچه بسیار حائز اهمیت است باید امکانی برای همه شهروندان فراهم کنیم تا در فضاهای عمومی حضور داشته باشند. من خیلی از خانواده ها را می شناسم که برای حضور در بوستان ها وجود حیوانات مانع از حضورشان شده است.

نظری افزود: با این حال این طرح صرفا برای خردسالان است و اینکه  هم از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و هم از باب تامین سلامت شهروندان نیاز است این جدا سازی را داشته باشیم تا در بوستان های محلی امکان بازی با آرامش و لذات کودکان را فراهم کنیم.

در نهایت یک فوریت این طرح با 19 رای موافق به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز