چگونه می‌تواند دستگاه دروغ سنج را فریب داد!

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۵۲۴۳
چگونه می‌تواند دستگاه دروغ سنج را فریب داد!
می دانید که هیچ کس تا به حال موفق به فریب دستگاه حساس و پیشرفته دروغ سنج نشده است اما فردی در یک تست کاملا اتفاقی راهی عجیب و جالب را برای این کار کشف کرد.

به گزارش برنا؛ یک حرکت ساده وجود دارد که اگر میخواهید از تست تشخیص دروغ موفق خارج شوید باید انجام دهید این حرکت ساده اما خیلی جالب است. داگ ویلیامز پس از گفتگو با دوستش این ترفند را کشف کرد. عضلات انتهای روده خود را منقبض کنید.

فریب دروغ سنج با استفاده از انقباض عضلات تحتانی!

یک دروغ سنج آمریکایی توانست روشی را کشف کند که در آن می شود ماشین دروغ سنج را گول زد، ویلیام پس از شک کردن به تاثیر ماشین هایی که با آن ها در طول زندگی اش کار میکرد به کشف این روزنه دست یافت طبق گفته ی او پلیس سابق مطالعات ماشین دروغ سنج ابتدا در اوکلاما آموزش دیده شده بود بعد ها به عنوان یک متخصص گواهی آزمایشات دروغ سنجی شناخته شد.

او به امریکن لایف گفته است:پس از مدتی من به تشخیص دستگاهای دروغ سنج شک کردم من میدانستم که چگونه میتوان تنفس را کنترل کرد اما راجع به کنترل فشار خون و ضربان قلب اطلاعی نداشتم تا زمانی که دوستم آمد و راجع به عوامل در هم کشیدگی سفت کردن عضله مقعد زمانی که زیر فشار استرس بود صحبت کرد.

او اضافه کرد:معلوم شد که ماشین دروغ سنج میتواند به دلیل عامل انقباض عضله باسن جواب تست را غلط بگوید بعد از رفتن دوستم من خودم را در دستگاه دروغ سنج قرار دادم و سعی کردم عضلات مقعدم را منقبض کنم مثل زمانی که سعی کنید حرکات روده را متوقف کنید. و در این قسمت به طور طبیعی عجیب ترین و شگفت انگیز ترین افزایش ضربان قلب و جی آر اس را داشتم

با این حال ویلیام به دلیل انتشار این اطلاعات و تقلب در دادگستری تحت تعقیب قانونی قرار گرفت ، اما یک نقص بزرگ در این ماشین ها این است که ممکن است یک فرد صادق استرس داشته باشد اما یک فرد دروغگو بدون تاثیرات عصبی باشد که هرکدام از این ها میتواند باعث نتایج نادرست و بی عدالتی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز