اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

مدیرعامل برج میلاد تهران در واکنش به روشنایی برق های این مرکز؛

برج میلاد نیروگاه برق اختصاصی دارد/ چراغ های غیرضروری برج خاموش است

مجتبی توسل با اشاره به اینکه برج میلاد به پویش خاموشی چراغ های غیرضروری پیوسته است، گفت: میزان تولید برق نیروگاه اختصاصی برج میلاد (CHP) بیش از برق مصرفی این مجموعه است و میزان مصرف برق مجموعه میلاد بسیار کمتر از تولید برق این نیروگاه است و بخشی از این انرژی به شبکه برق سراسری منتقل می‌شود.

ممنوعیت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های غیرمرتبط از سال ۱۴۰۱

شرکت داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد در رشته های غیرمرتبط با مقطع لیسانس از سال ۱۴۰۱ ممنوع شد.

عذرخواهی معاون کل وزیر بهداشت از مردم

ایرج حریرچی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارهای مردم تاثیر منفی داشته است، گفت: مشکلات کسبه، کارگران، کشاورزان و افراد بیکار شده را درک می‌کنیم و در این راستا همدرد و عذرخواه مردم هستیم.

در پی خیز موج پنجم کرونا انجام شد؛

اعزام 230 پرستار به سیستان و بلوچستان

معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام 230 پرستار با همکاری فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران و دانشگاههای علوم پزشکی کشور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

اعتبارات صندوق ذخیره ازدواج جوانان جای دیگری هزینه شد/ افزایش ازدواج ها در سال ۹۹ پس از ۱۷ سال+فیلم

محمدمهدی تندگویان گفت: پس از ۱۷ سال شیب نزولی ازدواج، آمار ازدواج سال گذشته تقریبا در مجموع کشوری به میانگین پنج درصدی رشد رسید که نشان‌دهنده هم فکری تمام نهادها در کشور بوده که خود معطوف فرهنگ سازی و استفاده از رسانه و ترویج سادگی ازدواج و استفاده از ظرفیت خیرین حوزه ازدواج می‌شود.

محسن هاشمی در سیصد و نهمین جلسه شورا :

لزوم توجه به خرید واکسن در کنار حمایت از تولید واکسن داخلی/ کشورهای همسایه به مرز 50 درصد واکسیناسیون رسیدند و ما در مرز 5 درصد هستیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خسارتهای فراوان اقتصادی، انسانی و روانی ناشی از تاخیر در واکسیانسیون، بسیار فراتر از هزینه تامین واکسن است و ماههایی که بدلیل ابهام در استراتژی ومواضع ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، در پروژه تامین واکسن تاخیر بوجود آمده است، صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها و اقتصاد کشور وارد کرده است.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در هفته ازدواج/ زوج‌هایی که در 5 سال اول زندگی‌شان هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند/ مشاوره‌های رایگان به روش تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌شود

اعظم کریمی گفت: افرادی که متقاضی هستند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنین با مراجعه به مراکز تخصصی که اسامی آنها بر پرتال وزارت ورزش و جوانان موجود است، خدمات مشاوره رایگان دریافت کنند.

ناصر امانی مطرح کرد؛

تکذیب محدودیت برای ورود خبرنگاران در شورای ششم

عضو منتخب شورای ششم ضمن تکذیب خبری مبنی بر ایجاد محدودیت برای خبرنگاران در شورای ششم گفت: به هیچ وجه این بحث درست نیست و این امر نه به صورت انفرادی و نه به صورت جمعی در میان منتخبان شورای ششم مطرح نشده است.

وزیر بهداشت مطرح کرد:

لزوم تدارک اردوگاه برای پناهندگان افغانستان/ مداوا 250 هزار نفر از اتباع افغانستان

سعید نمکی با اشاره به درگیری های اخیر کشورهای همسایه گفت: باید مراقب تعدادی از آوارگانی که از افغانستان می آیند، باشیم و ناچار هستیم اردوگاه هایی داشته باشیم. باید افراد سرگردانی که در این ناملایمات سیاسی اقتصادی که پناه می آورند را پناه دهیم و بدین ترتیب اردوگاه هایی تدارک ببینیم تا این افراد با انواع بیماری وارد کشور نشوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان:

«فقر»عامل اصلی خرید و فروش نوزادان است/ خانواده‌هایی که بچه‌دار نمی‌شوند بیشتر سراغ خرید کودک از بستر غیرقانونی می‌روند/ نمایندگان هرچه سریع‌تر لایحه «مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن» تبدیل به قانون کنند

فرشید یزدانی گفت: دلیل عمده خرید و فروش نوزادان و کودکان ناشی از «فقر» است که این روزها در کشورمان روز به روز درحال گسترش است ضمن اینکه عمده خرید و فروش نوازدان از محل غیرقانونی توسط خانواده‌هایی که بچه‌دار نمی‌شوند و به دلیل مشکلات مالی یا نداشتن شرایط دیگر نمی‌توانند از بهزیستی فرزند بگیرند، صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

جایگاه و اموال کسب شده از طریق مدرک جعلی قابل استرداد است/ برخورد با جاعلان مدرک تحصیلی در اولویت قرار گیرد

اکبر احمدپور گفت: اصل جعل مدرک و اینکه یک فردی بخواهد مدرکی را جعل کند از لحاظ شرعی گناه و حرام است. اما اگر فردی از طریق جعل مدرک اموالی را به دست بیاورد نامشروع و قابل استرداد است.

۱۶۵ خانواده ایرانی دیگر عزادار شدند/ ۱۷ هزار و ۶۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵ هزار و ۸۵۹ نفر رسید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو:

شایعات مربوط به عدم تزریق واکسن پاستوکووک در ایران صحت ندارد/ انجام واکسیناسیون با واکسن برکت در سراسر کشور

کیانوش جهانپور گفت: شایعات مربوط به عدم تزریق واکسن ساخته شده توسط کشور ایران و کوبا در ایران، صحت ندارد و تولید آن در ایران نیز آغاز شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر:

داروخانه های هلال احمر با قطعی برق متضرر نشدند/ روند راه اندازی بیمارستان هلال احمر در کشور افغانستان به تأخیر افتاد/ منتظر ورود محموله جدید واکسن باشید

قوسیان مقدم با اشاره به وجود 14 کلینیک و درمانگاه هلال احمر در سراسر دنیا گفت: فعلا راه اندازی و تأسیس بیمارستان هلال احمر در شهر کابل با توجه به وجود تحولات اخیر کشور افغانستان به عقب افتاده است.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

12 درصد جوانان مطلقا نمی‌خواهند، ازدواج کنند/ 35 درصد از جوانان به دلیل مشکلات حاد اقتصادی توانایی ازدواج ندارند/ عدم تعهدپذیری دلیل اصلی ازدواج سفید در جامعه است

محمدمهدی تندگویان گفت: 70 درصد جوانان تمایل به ازدواج دارند که از این میان 35 درصد آنها به دلیل مشکلات حاد اقتصادی نمی‌توانند ازدواج کنند، مابقی این افراد هم اگر تصورات و نگرش‌شان از آینده تغییر پیدا کند، ازدواج می‌کنند. این آمارها در حالی ست که 10 الی 12 درصد از جوانان به صورت قطعی نمی‌خواهند ازدواج کنند.

اعلام زمان نتایج آزمون‌های مدارس استعدادهای درخشان

روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان زمان اعلام نتایج آزمون‌های مدارس استعدادهای درخشان را مشخص کرد.

جایزان از توابع امیدیه در استان خوزستان لرزید

بامداد امروز 20 تیر زلزله‌ای به قدرت ۴.۳ در مقایس ریشتر حوالی بخش جایزان از توابع امیدیه در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

تکمیل پنجمین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر/ ۴۴۴ هزار دُز دیگر وارد شد

محمد حسین قوسیان مقدم گفت: با وارد شدن ۴۴۴ هزار دُز واکسن کرونا به کشور توسط جمعیت هلال احمر، پنجمین محموله هم تکمیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز