معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی:

ماجرای قصور پزشکی در پرونده بازیگر سریال در چشم باد/ خانم بازیگر بیاید تا پیگیر کارش شویم!

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۵۵۸۱
ماجرای قصور پزشکی در پرونده بازیگر سریال در چشم باد/ خانم بازیگر بیاید تا پیگیر کارش شویم!
فتاحی گفت: از معاون دادستان انتظامی تهران درخواست کردم که از خانم بازیگر دعوت کند وما از نزدیک در جریان عمل وعارضه آن قرار بگیریم.

به گزارش برنا؛ شاید هر یک از ما و یا اطرافیانمان تاکنون درگیر خطای پزشکی شده باشد از مرگ هایی که به این دلیل رخ می دهد تا نقص های وحشتناکی که باید تا آخر عمر با آن دست و پنجه نرم کنیم و گاهی هم حرف هایی در این خصوص می شنویم. یکی از آن هم ویدیویی است در فضای مجازی دست به دست شد. خانم بازیگر از ماجرای عجیب معلولیت فک صورتش بر اثر خطای یک دندان پزشک پرده برداشت. سحر جعفری جوزانی در این ویدیو برای اینکه بتواند حرف بزند، مجبور است فک خود را با دست نگه دارد. او در این ویدیو گفت: قبلا هم سر ماجرایی از پزشکی شکایت کرده و در نهایت به توبیخ جزئی پزشک ختم شده است و او همچنان مشغول طبابت است.

جوزانی

بررسی قصور پزشکی و عارضه های ایجاد شده خانم بازیگر

علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره میزان و تعداد وجود خطاهای پزشکی گفت: نمی توان عنوان کرد موضوع خطای پزشکی زیاد یا کم است اما باید توجه داشت که هر آسیب کوچکی به تنهایی می تواند برای فرد آسیب بزرگی باشد.

او با بیان اینکه دادسرای انتظامی و نظام پزشکی وظیفه ی رسیدگی به شکایت ها را دارد و وظیفه ای مشابه با دادسرای انقلاب دارد، افزود: مسئله ایجاد شده برای این بازیگر جنبه اجتماعی پیدا کرده و درحال حاضر نمی دانم شکایتی عنوان کرده یا خیر.

دعوت از خانم بازیگر برای رسیدگی به پرونده

فتاحی ادامه داد: از معاون دادستان انتظامی تهران درخواست کردم که از این خانم دعوت کند و ما از نزدیک در جریان عمل وعارضه او قرار بگیریم.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: پرونده و اطلاعات بالینی که جمع آوری شد گروه کارشناسی تشکیل می شود و متخصصان این رشته این موضوع را دور هم کارشناسی می کنند که ببینیم قصوری رخ داده است یا خیر و طبق عارضه ای که برای فرد ایجاد شده باشد اتخاذ تصمیم انجام خواهد شد.

برخورد با پزشک متخلف جنبه های گوناگونی دارد

او درباره برخورد با پزشک متخلف در صورت تأیید و اثبات تخلف وی گفت:  در معاونت انتظامی نظام پزشکی، برخورد جنبه ی انتظامی دارند و برخورد با پزشک متخلف می تواند تذکر شفاهی تا محرومیت باشد که محرومیت نیز شامل موقت و دائم از حیطه ی طبابت است.

فتاحی ادامه داد: برخورد با این موضوع بستگی به موضوع پیش آمده، سابقه ی پزشک و شکایت های قبلی از پزشک دارد که قاضی با گروه 13 نفره ی خود رأی پزشک را صادر می کنند. همچنین درباره روند پیگیری موضوع پیش آمده برای این خانم بازیگر نیز بعد از بررسی های نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز