بازداشت ۵ نفر در ماجرای جنجالی افتتاح یک پارچه‌فروشی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۵۷۷۰
بازداشت ۵ نفر در ماجرای جنجالی افتتاح یک پارچه‌فروشی
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد با بیان اینکه این مغازه پارچه‌فروشی تا اطلاع ثانوی پلمپ شده است، گفت: این پرونده هم‌اکنون در دست بررسی است و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش برنا؛ مهراب پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد (استان آذربایجان غربی) بیان کرد: این افراد شامل صاحب مغازه و خانم‌هایی بودند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

او با بیان اینکه این مغازه پارچه‌فروشی نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شده است، افزود: این پرونده هم‌اکنون در دست بررسی است و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد، عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهم‌ترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد.

اکبرپور ادامه داد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی را رسیدگی و با هر گونه سهل‌انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

هفته گذشته یک واحد پارچه‌فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستانی مهاباد پیگیر این موضوع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز