تکذیب یک نقل قول عجیب از احمد علومی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۱
تکذیب یک نقل قول عجیب از احمد علومی
منتخب شورای ششم شهر تهران نقل قول عجیب از خود در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: هرگز چینین صحبتی در مصاحبه بنده منتشر نشده است.

به گزارش برنا؛ سید احمد علومی، منتخب شورای ششم شهر تهران نقل قول عجیب از خود در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: این روزها نقل قولی از اینجانب در فضای مجازی در حال انتشار است که صحت نداشته و بنده هرگز چنین اظهاراتی نداشته ام.

او افزود: متاسفانه بعد از انتشار گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها در پاسخ به خبرنگار که از نحوه برخورد شورای ششم با طرح زیست شبانه  پرسیده بود، در اظهاراتی اعلام کردم که کلیت طرح زیست شبانه مورد قبول است اما با عنوان زیست مومنانه می توانیم شهر تهران را روشن، شفاف و امن تر کنیم. همچنین تاکید بر این بود که زیست شبانه با مدل فعلی که تعریف شده جلو نمی رود و نیاز به بازنگری دارد.

علومی تصریح کرد: اما در کمال بی اخلاقی بعد از انتشار این گفتگو، خبری کذب به بنده نسبت داده شد که به هیچ وجه صحت ندارد. از همین جا خبر منتشر شده را قویا تکذیب می کنم و همه عزیزان را  به مصاحبه رسمی که در این‌مورد با این خبرگزاری انجام دادم ارجاع می دهم.  درحالی‌که اعضای منتخب شورای شهر تهران به‌صورت مداوم در حال برگزاری جلسات کارشناسی جهت شروع پرقدرت کار در شهر تهران هستند انتشار برخی اخبار و بی‌اخلاقی‌ها در فضاهای غیررسمی موجب نخواهد شد که اعضای شورا از جمله این بنده حقیر از انجام وظایفی که مردم برعهده ما گذاشته‌اند غافل شویم. امیدوارم همه در فضای مجازی اخلاق را رعایت و  کمک کنیم تا در آینده شاهد پیشرفت شهرمان باشیم . من بر عهدی که با مردم بسته ام همچنان پایبند هستم و تلاش خواهم کرد که وظیفه‌ای که برعهده ام گذاشته شده است  به‌نحو احسن انجام دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز