پلیس به فیلم منتشر شده از یک جانباز تهرانی در فضای مجازی واکنش نشان داد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۶۰۶۶
پلیس به فیلم منتشر شده از یک جانباز تهرانی در فضای مجازی واکنش نشان داد
معاون اجتماعی پلیس پایتخت به فیلم منتشر شده از یک جانباز تهرانی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به رفتار پلیس با جانباز تهرانی، گفت: در وهله اول این رفتار موجب تاسف پلیس و باعث ناراحتی شخص فرمانده ناجا شد.

او افزود: واقعیت امر این است که این جریان قطعه کوچکی از پازلی است که از سال ۹۸ آغاز شد، در شهریور آن سال جانباز عزیز ما ملک خود را می‌فروشد و در موعد مقرری که باید منزل خود را به خریدار تحویل بدهد، از انجام این کار سر باز می‌زند.

سرهنگ مرادی بیان کرد: پس از انجام مراحل قضایی، حکم تخلیه از این منزل صادر شد و به افراد مهلت ۴ ماهه‌ای داده شد تا منزل مورد نظر خود را تخلیه کنند.

او افزود: پس از ابلاغ حکم قضایی، نماینده دادستانی به همراه ضابط قضایی و ماموران اجرای حکم در ۶ مرحله به درب منزل جانباز عزیز ما مراجعه می‌کنند و پس از دعوت وی به آرامش و حفظ خونسردی، از وی خواهش می‌کنند تا ملک را تخلیه کنند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: متاسفانه این فرد از اجرای حکم تمرد می‌کند، لذا عدم اجرای احکام قضایی برای مامور اجرای حکم جرم تلقی می‌شود و برای مجری احکام بعدها مشکلات مختلفی ایجاد می‌شود.

او افزود: جانباز ما در زمان اجرای هر ۶ مرحله احکام قضایی به ماموران اجرای حکم فحاشی و تهدید به خودزنی کرده و در نهایت چاقو را به شاهرگ خود برده است که پس از این اقدام موضوع عملیاتی شده تا از خودکشی این فرد جلوگیری شود، لذا تمام مستندات در این رابطه به صورت فیلم و تصویر موجود است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: در مرحله آخر اجرای حکم در ۱۳ تیر ماه امسال، پس از اینکه نماینده دادستانی با این فرد صحبت کرد باز هم همان سناریوی تکراری رخ داد و جانباز ما با شرایط ویژه تری قصد خودکشی داشت، این فرد قصد به آتش کشیدن مجتمع مذکور را داشت که ماموران ما مانع از ایجاد انفجار در یک منطقه مسکونی شدند.

نظر شما