اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۶۳۴۰
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

راز پنهان ماجرای «قمه کشی هلیا»/ چشم هایی که دید و سرهایی که تأسف خورد

گاهی اوقات تصاویر و ویدیو هایی را می بینیم که با دیدنش در ابتدا به قول معروف «چشم هایمان چهارتا می شود» و در ادامه سری تکان می دهیم و تأسف می خوریم. چند شبی است که فضای مجازی درگیر رد و بدل کردن ویدیویی یک دقیقه و 45 ثانیه ای است که کاربران از آن به عنوان «ویدیو قمه کشی هلیا» یاد می کنند.

اسامی کاندیداهایی که از تصدی شهرداری تهران انصرف داده‌اند

ناصر امانی با اعلام برخی اسامی که تا این لحظه از تصدی پست شهرداری تهران انصراف داده اند، گفت: برخی از کاندیداها انصراف داده اند اما برخی دیگر که بازنشسته هستند تا کنون انصراف نداده اند و در صورتی که بخواهند در عرصه بمانند باید این مشکل قانونی را حل کنند.

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران در پی آتش‌سوزی بیمارستان آموزشی امام حسین(ع) عراق

رئیس جمعیت هلال احمر ایران در پی آتش‌سوزی بیمارستان آموزشی امام حسین(ع) ناصریه در کشور عراق، ضمن ابراز همدردی با رئیس هلال‌احمر عراق، برای ارسال کمک و حمایت از این جمعیت اعلام آمادگی کرد.

یک محل نگهداری غیر مجاز حیات وحش در غرب تهران کشف شد/ از نگهداری شیر تا طاووس

رییس اداره حفاظت حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از شناسایی یک مرکز نگهداری غیر مجاز حیات وحش در باغی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

مربیان اوتیسم:

از برخورد مردم با بچه‌های اوتیسم راضی نیستیم/ بچه‌های اوتیسم صحنه تئاتر نیستند که مردم دورشان جمع می‌شوند/ حتی یک شکلات و بیسکویت هم نباید دست بچه‌ها داد +فیلم

میلاد رجب آغبلاغی، سید محمد مهدی نظری، سید رضا موسوی از مربیان بچه‌های اوتیسم در مرکز سپهر هستند. آنها مقابل دوربین خبرگزاری برنا ایستادند تا ضمن گلایه از برخورد مردم به آنها آگاهی دهند چگونه باید با کودکان اوتیسم در جامعه رفتار کنند.

واکنش معاون اسبق شهردار تهران در واکنش به گزارش واگذاری املاک؛

گزارش باید پیش از اعلام رسمی برای ارائه پاسخ در اختیار مدیران سابق قرار می گرفت/ برخی اعضای کنونی شورای شهر با میرلوحی موافق نیستند

ناصر امانی در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص واگذاری املاک در صحن علنی شورای شهر تهران که ساعاتی پیش از سوی محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران قرائت شد، گفت: به طور رسمی به رئیس شورای شهر تهران نامه نوشته شده و خواسته شده تا برابر ماده 81 قانون شهرداری این گزارش پیش از اعلام رسمی در اختیار مدیران سابق قرار بگیرد تا مدیران سابق پاسخ های لازم را آماده کنند و در صحن شورا ارائه دهند

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی:

ماجرای قصور پزشکی در پرونده بازیگر سریال در چشم باد/ خانم بازیگر بیاید تا پیگیر کارش شویم!

فتاحی گفت: از معاون دادستان انتظامی تهران درخواست کردم که از خانم بازیگر دعوت کند وما از نزدیک در جریان عمل وعارضه آن قرار بگیریم.

یک فعال محیط زیست:

برای مهار آتش اقدامات مناسب در دستور کار نیست/ آتش سوزی‌های سریالی ادامه دارد/ موجودات زیادی در طبیعت زنده زنده می‌سوزند

جواد نارکی درباره بروز حریق در جنگل‌ها و مراتع گچساران گفت: آتش سوزی‌ها به شکل سریالی شیوع پیدا کرده است و در سالجاری میزان حریق به اوج خود رسیده است.

سید ابراهیم امینی:

اختیارات و مسئولیت‌های شورای پنجم تا لحظه آخر ادامه دارد/ آماده ارائه مشاوره رایگان به اعضای شورای ششم هستیم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: مسئولیتی که شهروندان بر دوش ما گذاشته‌اند، برای دوره‌ای ۴ ساله است و مسئولیت ما نیز توام با برخی اختیارات و تکالیف است که تا آخرین لحظه اتمام دوره باید تداوم داشته باشد.

پدر علم زلزله‌شناسی ایران:

تهران دوبار در طول تاریخ نابود شده است/ هشدار؛ بدون ترس برای مقابله با زلزله آماده شویم

بهرام عکاشه گفت: تهران و البرز فوق العاده زلزله خیز هستند.بر اساس مطالعات انجام شده دو تا سه بار منطقه تهران قدیم به شکل کامل از بین رفته است.

۱۶۶خانواده ایرانی دیگر عزادار شدند/ ۲۲ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مشاوره قبل و بعد از ازدواج نقش پُررنگی در طرح جوانی جمعیت دارد/ مشاوره‌های پیش از ازدواج الزامی خواهد شد/ پیگیر بیمه خدمات روحی و روانی در کمیسیون فرهنگی هستیم

غلامرضا منتظری گفت: اگر مشاوره‌های پیش از ازدواج را اختیاری قرار دهیم خانواده‌ها ضرر می‌کنند بنابراین باید آموزش‌ها الزامی باشد تا شاهد رشد متوازن علمی بین همه زوجین باشیم.

وزیر بهداشت و درمان تشریح کرد؛

پاسخ وزیر بهداشت به حواشی جلسه با نماینده زاهدان/ سفرهای نوروزی هرمزگان را گرفتار کرد/ تا دو روز آینده میزان واکسیناسیون به مرز ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار دوز می‌رسد

سعید نمکی گفت: سفرهای نوروزی به استان هزمرگان به گونه‌ای بود که ما را گرفتار کرد. وجود جزایر گوناگون و پروازهای متعدد به طوری بود که روزی 60 پرواز به این استان داشتیم که کنترل آن برایمان کار ساده‌ای نبود.

ترافیک سنگین در اکثرمحورهای بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز سه شنبه بیست و دوم تیر ماه 1400 خبر داد.

شورای عالی آموزش و پرورش برای نظام تعلیم و تربیت یک نعمت است

وزیر آموزش و پرورش گفت شورای عالی آموزش و پرورش برای نظام تعلیم و تربیت یک نعمت است و باید از آن به نحو مطلوبی برای حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استفاده کرد.

مشکلات سؤالات کنکور اعلام شد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مشکلات سؤالات کنکور سراسری 1400 را با نگاهی کارشناسانه و دقیق تشریح کرد.

وزیر ورزش و جوانان:

مجموعه نظام به ویژه دولت، برای فراهم آوردن امکانات و تسهیل ازدواج جوانان تلاش خوبی داشت/ باید به هر شکل ممکن موانع ازدواج را برطرف کرد+فیلم

مسعود سلطانی فر گفت: باور ما این است که به هرشکل ممکن باید موانع را برطرف کنیم و جوانان را به یک بلوغ فکری برسانیم تا به این باور برسند که در مسیر ازدواج پا بگذارند.

وقوع زلزله شدید در استان فارس

دقایقی پیش زمین لرزه شدید با قدرت 4.9 در حوالی بابامنیر از توابع استان فارس به وقوع پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز