معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی:

خانواده‌های ۷ دهک اول درآمدی، تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴۲
خانواده‌های ۷ دهک اول درآمدی، تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند
حبیب الله مسعودی فرید گفت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد، خانواده‌هایی را تحت پوشش می‌گیرند که جزو خانواده‌های نیازمند و حداقل جزو 7 دهک اول درآمدی کشور باشند.

به گزارش برنا؛ حبیب الله مسعودی، فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در برنامه «صبح و گفتگو» سازمان بهزیستی را رو به رشد دانست و گفت: خانواده‌های زن سرپرست از جمله خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی هستند و چندین سال است که از بین 250 هزار خانم تحت پوشش تقریباً 100 هزار نفر از آنها، تحت پوشش تأمین اجتماعی و بیمه روستایی عشایری قرار گرفتند.

او ضمن اشاره به تحت پوشش بردن خانواده‌های زن سرپرست دیگر در کمیته حضرت امام (ره) بیان کرد: در کلیه شهرهای زیر 20 هزار نفر، تمام مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد با پوشش بالاتری و از سطح 5 تحت حمایت قرار می‌گیرند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن اشاره به 3 میلیون و 500 هزار خانواده زن سرپرست در کشور تشریح کرد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد، خانواده‌هایی را تحت پوشش می‌گیرند که جزو خانواده‌های نیازمند و حداقل جزو 7 دهک اول درآمدی کشور باشند که حدود 250 هزار خانوار را سازمان بهزیستی و یک میلیون خانواده را کمیته امداد تحت پوشش دارند و باقی خانواده‌ها در دهک‌های بهتری قرار دارند اما باید تمام شماری بهتری از این خانواده‌ها صورت گیرد.

مسعودی فرید با بیان اینکه در تمام خانواده‌های تک والد با سرپرست مرد یا زن، طرحی ریخته شده خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و زن سرپرست شدن خانواده به تعویق خواهد افتاد.

او ضمن اشاره به افزایش مستمری‌ها در چند سال گذشته به یک میلیون و 100 هزار تومان گفت: با توجه به تورم اقتصادی همچنان با مستمری ایده آل فاصله داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز