عرضه پک باتری مگ سیف توسط شرکت اپل

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۲۱:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۷۰۰۶
عرضه پک باتری مگ سیف توسط شرکت اپل
شرکت اپل بدون اعلام قبلی پک باتری مگ سیف را با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه کرد.

به گزارش برنا؛ شرکت اپل چند ماه پس از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اخیرا یک محصول مبتنی بر فناوری مگ سیف را عرضه کرد. این محصول که پک باتری مگ سیف (MagSafe Battery Pack) نام دارد، قابلیت شارژ بی سیم معکوس گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را فعال می‌کند.

این محصول در رنگ سفید به فروش می‌رسد و ظاهرا روی آن یک پوشش سیلیکونی قرار دارد. طبق تصاویر، پک باتری مگ‌سیف ۱۱.۱۳ وات ساعتی است که می‌تواند تقریبا یکبار آیفون ۱۲ را شارژ کند. آیفون ۱۲ به یک باتری ۱۰.۷۸ وات ساعتی مجهز شده، اما شارژ Qi می‌تواند باعث اتلاف انرژی شود، بنابراین شاید کمتر از یکبار بتوان آیفون را با پک باتری جدید اپل شارژ کرد.

پک باتری مگ‌سیف می‌تواند با سرعت ۵ وات آیفون را شارژ کند، البته اگر آن را به برق وصل کنید، سرعت شارژ به ۱۵ وات می‌رسد. نکته جالب این است که این پک باتری و آیفون را می‌توان به صورت همزمان شارژ کرد. به گفته اپل، با اتصال کابل لایتنینگ به پک باتری، سرعت شارژ وایرلس به ۱۵ وات هم می‌رسد. البته اگر آیفون به منبع برق وصل باشد، می‌تواند پک باتری را شارژ کند.

اپل پک باتری مگ سیف را روانه بازار کرد

به گفته اپل، کاربران زمانی که در حال استفاده از پورت آیفون هستند (مانند اتصال به مک)، می‌توانند پک باتری مگ سیف را به این شکل شارژ کنند. این ویژگی همان شارژ بی سیم معکوس آیفون ۱۲ است که انتظار می‌رود در آیفون ۱۳ هم وجود داشته باشد. در اسناد پشتیبانی پک باتری مگ‌سیف به این موضوع اشاره شده که برای استفاده از آن، باید سیستم عامل آیفون به iOS ۱۴.۷ یا نسخه‌های جدیدتر مجهز باشد. وضعیت شارژ این باتری را هم می‌توان در هوم اسکرین یا در ویجت باتری مشاهده کرد.

به گفته شرکت اپل، احتمال اینکه آیفون در زمان استفاده از این شارژر داغ شود وجود دارد. در صورتی که دما افزایش چشمگیری پیدا کند، آیفون برای افزایش طول عمر باتری میزان شارژ را به ۸۰ درصد محدود می‌کند تا دمای آیفون کاهش یابد.


انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز