ارتباط فیسبوک با اینستاگرام در حال پیشرفت است

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۷۵۷۶
ارتباط فیسبوک با اینستاگرام در حال پیشرفت است
جدیدترین آزمایش اینستاگرام این است که در مورد برنامه فیسبوک به مردم اطلاع دهد.

به گزارش برنا؛ پلتفرم اینستاگرام در حال انجام آزمایش جدیدی است تا در مورد برنامه فیسبوک که ممکن است کاربران بخواهند از آن استفاده کنند، اطلاع دهد. این برنامه اشتراک عکس در حال آزمایش اعلانی در بالای محتوا‌های کاربران است که آن‌ها را ترغیب می‌کند از ویژگی‌هایی که "فقط در فیسبوک موجود است" دیدن کنند.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد: "ما در حال آزمایش روشی هستیم که به افرادی که حساب‌های اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده اند، این امکان را بدهیم تا از ویژگی‌های موجود در آنجا از جمله نحوه یافتن شغل، قرار ملاقات آنلاین، خرید و فروش کالا یا آخرین اخبار، مطلع شوند."

به نظر می‌رسد که این شرکت از یکی از برنامه‌های میلیارد کاربری خود برای تبلیغ یک برنامه میلیارد کاربری دیگر استفاده می‌کند. اما این خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد. این شرکت به طور پیوسته این دو برنامه را به هم نزدیک کرده و کاربران را به پیوند دادن حساب‌های خود ترغیب کرده است. کتابی که سال گذشته منتشر شد گزارش داد که مارک زاکربرگ به موفقیت اینستاگرام "حسادت" می‌کند و نگران است که این برنامه در نهایت بتواند فیسبوک را جا بگذارد.

فیسبوک خاطرنشان می‌کند که فقط "یک گروه بسیار کوچک" از کاربران اینستاگرام که قبلاً پیوند دادن حساب‌های خود را انتخاب کرده اند، پیام‌هایی را می‌بینند که قابل رد کردن هستند. اما حتی اگر هرگز گسترش پیدا نکند، این نشان می‌دهد که این شرکت از تلاش‌های خود برای جلب کردن کاربران اینستاگرام برای گذراندن وقت بیشتر در فیسبوک بسیار دور ماند است.

نظر شما