اینستاگرام از واتساپ برای احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می کند

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۵۸۰
اینستاگرام از واتساپ برای احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می کند
بررسی امنیتی اینستاگرام به کاربران کمک می‌کند تا حساب‌های خود را بعد از هک ایمن کنند.

به گزارش برنا؛ اینستاگرام در حال معرفی ویژگی جدیدی است که به افراد کمک می‌کند حساب‌های خود را در مواردی که ممکن است هک شده باشند، ایمن کنند. این ابزار که "بررسی امنیتی یا Security Checkup" نامیده می‌شود، در صورت نیاز به بازیابی حساب، کار‌هایی مانند بررسی فعالیت ورود اخیر، بررسی مشخصات نمایه و بروزرسانی اطلاعات تماس را به شما پیشنهاد می‌کند.

نکته قابل توجه این است که، به نظر می‌رسد این ابزار یک چیز را توصیه نمی‌کند و آن ابزار احراز هویت دو عاملی (۲FA) است، اما این چیزی است که اینستاگرام می‌گوید "به شدت" آن را توصیه می‌کند. در این رابطه، این شرکت اعلام کرد که در چند هفته آینده اجازه می‌دهد تا مردم برخی از کشور‌ها برای تأیید اعتبار حساب‌های خود از شماره واتساپ خود استفاده کنند. این قابلیت واتساپ مشابه ویژگی احراز هویت پیامکی اینستاگرام است. هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید، باید کد شش رقمی را که از طریق واتساپ برای شما ارسال می‌شود وارد کنید.

بررسی امنیتی ویژگی جدید اینستاگرام

همچنین اینستاگرام اعلام کرد که در ماه‌های اخیر بازیگران مخرب در تلاش برای جاسوسی اطلاعات حساس از افراد مانند گذرواژه حساب آن‌ها بوده‌اند. این شرکت گفت: "آن‌ها ممکن است به شما بگویند که حساب شما در معرض خطر محدود شدن یا مسدود شدن است، یا شما سیاست‌های ما در مورد مالکیت معنوی را نقض می‌کنید، یا اینکه عکس‌های خود را در جای دیگر به اشتراک می‌گذارید و ...، این پیام‌ها اغلب کلاهبرداری هستند و خط مشی‌های ما را نقض می‌کنند. "

اینستاگرام به این نکته اشاره می‌کند که اگر لازم باشد با شما تماس بگیرد، پیام مستقیمی برای شما ارسال نمی‌کند. درعوض، هرگونه ارتباط از طرف شرکت را در برگه «نامه‌های الکترونیکی از اینستاگرام» که در منوی تنظیمات برنامه وجود دارد، خواهید یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز