افزایش دمای هوا در برخی نقاط کشور

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۷۶۷۳
افزایش دمای هوا در برخی نقاط کشور
کارشناس هواشناسی گفت: از اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر دما به طور محسوسی روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان، کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در سه روز آینده در نیمه جنوبی کشور و ارتفاعات مرکزی، سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان، کرمان و فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد گفت: این شرایط امشب در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و  یزد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:  بارش پراکنده باران و وزش باد روز شنبه در یزد، خراسان جنوبی، شرق و جنوب اصفهان، شرق و شمال بوشهر ، روز یکشنبه در خراسان جنوبی ، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی اصفهان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری و روز دوشنبه در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: روز شنبه در برخی مناطق شمال آذربایجان غربی، اردبیل ،گیلان، مازندران ،گلستان، قزوین ،البرز ، خراسان شمالی ،خراسان رضوی، شمال مرکزی و ارتفاعات سمنان و تهران وزش باد، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.

او بیان کرد: از اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر دما به طور محسوسی روند افزایشی خواهد داشت و از اواخر وقت امروز تا یکشنبه سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش می یابد.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری در بعدازظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۴ درجه و کمترین آن به ۲۴ درجه می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز