آخرین جزئیات از اعمال محدودیت‌های سفر در جاده‌های کشور

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۷۶۹۱
آخرین جزئیات از اعمال محدودیت‌های سفر در جاده‌های کشور
جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار سیدتیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تردد خودروهای شخصی در جاده‌های کشور گفت: بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی پابرجاست؛ اگرچه ناوگان عمومی حمل مسافر و بار از این موضوع مستثنی هستند.

او افزود: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور با هر شرایط رنگی کرونایی غیر مجاز بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی را در پی خواهد داشت.

او گفت: مأموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند، تردد غیر مجاز رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کند.

 جانشین پلیس راهور با اعلام این مطلب که استان‌های تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد ساکنان بین دو استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر علت مجبور به سفر و تردد به شهرهای ممنوع قرمز و نارنجی هستند می‌توانند از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا مشمول جریمه نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز