رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

پلیس حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر/ برخورد با اصناف و تولیدکنندگان لباس های بدن نما

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۷۷۱۸
پلیس حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر/ برخورد با اصناف و تولیدکنندگان لباس های بدن نما
سردار حسین رحیمی گفت: نیروی انتظامی تمام قد حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است همه ی طرح های امنیت اخلاقی در تهران بزرگ با جدیت اجرا می شود.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه آیین تقدیر از فعالان عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ا یا دستگاهی که وظیفه پاسداری دارد تلاش کردیم ماموریت به خوبی انجام شود.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اخلاقی ما امروز نگاه توجهی دارد و برای کسانی که (خانم و آقا) شئونات را رعایت نمی کنند کلاس هایی برگزار می شود و تذکر داده می شود، گفت:  این مراسم برگزار شد تا از تلاش یکساله ی پلیس امنیت اخلاقی تشکر داشته باشیم و در خیلی از مواد توهین و بی ادبی های فراوانی را می شنوند اما از انجام وظیفه خود کوتاهی نکردند

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی تمام قد حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است همه ی طرح های امنیت اخلاقی در تهران بزرگ با جدیت اجرا می شود.

رئیس پلیس پایتخت درباره تولید و عرضه لباس های بدن نما گفت: رئیس اتحادیه و فروشندگان دعوت شدند و اگر دستورات را اجرا نکنند با آن ها برخورد می شود.

سردار رحیمی با اشاره به موضوع سگ گردانی و مزاحمت های آن در پارک ها و معابر عمومی و محل سکونت بیان کرد: روزانه ١٠ ها تماس برقرار می شود و تنها پناه مردم در این زمینه  پلیس است و ما هم تکلیف داریم در این زمینه عمل کنیم.

او با بیان اینکه آپارتمان های هستند که با وجود سگ کل امنیت آپارتمان سلب شده است، گفت: قانونی برای حیوان گردانی وجود ندارد.

سردار رحیمی گفت: اروپایی ها هم قوانین سختی برای حیوان گردی دارند در ایران نیز حیوانی که در معابر، پارک که محل تردد عموم مردم است دیده شود قطعا مأموران با آن برخورد می کنند.

او بیان کرد: تمام اقدامات پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات است و تلاش کردیم کرامت انسانی رعایت شوند و درباره مقابله با بی حجابی روزانه برای ده ها نفر که شئونات را رعایت نکردند، کلاس می گذاریم.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز