امدادرسانی به سیل‌زدگان ۸ استان توسط هلال‌احمر

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۸۱۲
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۱۹ نفر در حوادث جوی و اقلیمی سه روز گذشته در هشت استان کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال‌احمر با تشریح گزارش امدادرسانی در حوادث جوی و اقلیمی کشور از روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه تا ساعت ۱۰ امروز شنبه ۲۶ تیر ماه گفت: ۲۱ شهرستان در هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان و کردستان در سه روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بودند.

قوسیان مقدم افزود: در حوادث جوی سه روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۲۱۹ سیل‌زده، ۱۹۴ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در سیل و آب‌گرفتگی سه روز گذشته در هشت استان کشور، پنج نفر(سیلاب چهار نفر، رعدوبرق یک نفر) جان خود را از دست‌ داده و دو نفر نیز در بافت کرمان مفقود شده‌اند، اظهار کرد: ۳۳ تیم عملیات شامل ۱۲۲ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی در حوادث جوی و اقلیمی کشور مشارکت داشتند.

قوسیان مقدم با اشاره به جزییات اقلام توزیع‌شده در حوادث سیل و آب‌گرفتگی کشور گفت: در سه روز گذشته، ۲۶ دستگاه چادر امدادی، ۳۸۱ تخته پتو، ۹۰ تخته موکت، ۱۲۴ کیلوگرم نایلون پوششی، ۴۹۸ قوطی کنسرو، ۱۸۰ کیلوگرم برنج و ۱۳۶ کیلوگرم حبوبات و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌ گرفتگی در هشت استان کشور توزیع‌ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز