تشکیل کلاس‌های درسی از تابستان ممنوع است

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۸۳۷۸
تشکیل کلاس‌های درسی از تابستان ممنوع است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: تشکیل کلاس‌های درسی سال تحصیلی آینده دانش آموزان از مهر آغاز می‌شود و تدریس زود هنگام مطالب درسی از تابستان در مدارس دولتی ممنوع است.

به گزارش برنا؛ علیرضا کمره‌ای، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: در تابستان فقط مدارسی که نیاز به تشکیل کلاس‌های جبرانی و تقویتی آن هم با موافقت اولیای دانش آموزان دارند تشکیل می‌شوند.

او تأکید کرد: کلاس‌های تقویتی و جبرانی نیز تنها در مناطق زرد و آبی کرونایی تشکیل می‌شود و برگزاری آن در مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است.

او خاطرنشان کرد: متأسفانه دیده می‌شود برخی مدارس دولتی و غیردولتی برای دانش آموزان پایه یازدهم به بهانه آمادگی کنکور کلاس‌های پایه دوازدهم را از هم اکنون تشکیل داده و آموزش رسمی را از تابستان آغاز کرده اند که این تخلف است.

کمره ای به برگزاری امتحانات عملی و مهارت آموزشی هنرستان‌ها اشاره کرد و گفت: هنرستان‌هایی که تاکنون موفق به برگزاری این امتحانات نشده اند تا ۱۵ مرداد فرصت دارند که این امتحانات را برگزار و نمرات آن را اعلام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش یادآور شد: این امتحانات به دلیل شرایط کرونایی هر منطقه می‌تواند در زمان‌های مختلف و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

نظر شما