مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد:

اعزام ۵ گروه امدادی و ارسال محموله اقلام اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل‌زده کرمان

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۸۵۴۲
با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گروه‌های امدادی و محموله اقلام اضطراری به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال شد.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت از نخستین ساعات وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان ، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیروهای امدادی و محموله‌های کمکی بنیاد احسان به این نقاط گسیل شدند.

سعید سلیمانی افزود: گروه‌های امدادی و ارزیاب ما در قالب 5 گروه 50 نفره با تجهیزات عبور از مسیرهای صعب‌العبور به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

او با توضیح اقدامات امدادی بنیاد احسان گفت: با ارزیابی صورت گرفته از شرایط ، در مرحله اول اقلام امدادی شامل 30 چادر اسکان اضطراری، 150 بسته غذایی 72 ساعته و 150 بسته غذایی معیشتی یک‌ماهه ، آب معدنی و .. برای آسیب‌دیدگان ارسال شد.

مدیرعامل احسان در خصوص سایر خدمات این بنیاد افزود: راه‌اندازی آشپزخانه امدادی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین آسیب‌دیدگان، اعزام دستگاه‌های کشنده تخلیه آب، هماهنگی 5 سری تجهیزات کارواش و 2 قالیشویی برای نظافت فرش‌ها و منازل آسیب‌دیده بخش دیگری از اقدامات بنیاد احسان است که تا رفع بحران و عادی وضعیت زندگی مردم ادامه خواهد داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شرب این مناطق نیز علاوه بر توزیع آب‌معدنی ، برای راه‌اندازی زیرساخت‌های آب شرب روستاهایی که دچار قطعی و تخریب لوله‌های آب شرب شده‌اند نیز تصمیمات لازم توسط ستاد اجرایی فرمان امام اتخاذ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز